Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:07:17 GMT

منشا اقتدار هر ملتی قدرت دفاعی و پیشرفت اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۹۶۱۱

منشا اقتدار هر ملتی قدرت دفاعی و پیشرفت اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با بیان  اینکه حقیقت تقوا خدامحوری، معرفت و محبت نسبت به پروردگار است، اظهار داشت: مهمترین دشمن تقوا حب دنیاست.

وی با اشاره به فرارسیدن دومین جمعه از ماه مهر و برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال کاشان ابراز داشت:حضور حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) در منطقه فین و کاشان سند افتخاری برای اهالی این منطقه است و نشان می دهد قم و کاشان دروازه ورود ولایت به ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های حضرت سلطانعلی ابن امام محمدباقر(ع) که آن را از دیگر امامزادگان مدفون در ایران متمایز می کند، افزود: ایشان فرزند بلافصل یک امام معصوم هستند که برای نشر معارف اسلام و اهل بیت به فرمان پدر بزرگوارشان و به درخواست اهالی کاشان و فین به این منطقه هجرت کردند.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و نقش نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور گفت: اساس همه پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف امنیت جامعه است که این به وسیله نیروی پلیس مقتدر مهیا می شود.

آیت الله نمازی با بیان اینکه منشا اقتدار هر ملت قدرت دفاعی و مسائل اقتصادی است، ابراز داشت: دشمن و استکبار جهانی با محدود کردن توان نظامی و اعمال تحریم ها قصد ضربه زدن به اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر ملت یمن در جبهه نبرد با ائتلاف عبری - عربی اظهار داشت: آنچه در عراق اتفاق افتاد و با تدبیر مقامات این کشور برطرف شد ناشی از نقشه و دسیسه شکست خوردگان منطقه بود که می خواستند با برافروختن آتش فتنه در این کشور حماسه اربعین را تحت شعاع قرار دهند.

کد خبر 4736526

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه مشهد اردهال اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم شهرکرد آتش نشانی ایلام بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • اسرائیل در گرداب
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی