Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:47:48 GMT

هت‌تریک حضور زنان در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۹۹۱۰

هت‌تریک حضور زنان در ورزشگاه آزادی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایران در هفته دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر روز پنج‌شنبه 18 مهرماه در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج می‌رود.

نکته مهم درخصوص این بازی اختصاص 4 جایگاه به بانوان است که درحدود 4600 صندلی برای بانوان بلیت‌فروشی شده است. ایران برای سومین بار است که بانوان از سال گذشته تا به الان برای تماشای بازی به استادیوم آزادی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرماه سال گذشته برای بازی ایران مقابل بولیوی زنان به ورزشگاه رفتند و در آبان‌ماه نیز بانوان هوادار پرسپولیس برای دیدار سرخپوشان مقابل کاشیما در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

هرچند که قبل از آن نیز در خلال بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه بانوان در ورزشگاه آزادی از روی LED موفق به تماشای بازی شدند. توجه وزارت ورزش و جوانان به مقوله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و اقدامات فدراسیون فوتبال باعث شد به این دغدغه بانوان رسیدگی شود. دغدغه‌ای که حالا نه با فشار FIFA، بلکه با درایت و مدیریت رفع شده است و می‌توان این انتظار را داشت که با همین سازوکار در آینده در بازی‌های لیگ نیز شاهد حضور بانوان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ورزشگاه آزادی بانوان خبرگزاری برنا حضور بانوان در ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع