Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهران امینی‌فرد روزجمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دستگاه تصویربرداری دیجیتال با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج هزار یورو با ارز دولتی خریداری شده است.

وی افزود: مهمترین مزیت این نوع دستگاه در مقایسه با نوع آنالوگ آن می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران، کیفیت بالای رادیوگرافی و بالطبع تشخیص دقیق، کاهش مدت زمان تحت اشعه بیمار و کاربر دستگاه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: با راه اندازی دستگاه مذکور، خدمات رادیولوژی و تشخیصی درمانی مراکز درمانی و بیمارستانها بصورت دیجیتالی و با حداکثر کیفیت وحداقل خطا به بیماران محترم و مراجعان ارائه خواهد شد.

وی با تشریح برخی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: اورژانس بعنوان خط مقدم درمان نقش تاثیرگذاری در کاهش تلفات مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح در جنوب استان ایفا کرده است.

امینی‌فرد ادامه داد: خدمات همکاران اورژانس را نمی توان با پول ارزش‌گذاری کرد بلکه خدمت به خلق از ارزشهای معنوی دین مبین اسلام و انسانیت است و این خدمات در تاربخ ثبت خواهد شد.

وی گفت: بزرگترین مجموعه فوریت‌های پزشکی استان با ۸۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی هستیم و باتلاش تمام همکاران خوشبختانه جز ۱۰ دانشگاه بزرگ کشور در زمینه کمیت و کیفیت هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر راه اندازی اورژانس هوایی ایرانشهر پیگیریهای لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی چابهار نیز انجام شده است.

وی افزود: پیگیری لازم در زمینه ایجاد آموزشکده فوریت‌های پزشکی چابهار برای جذب دانش آموختگان بومی در حال انجام و راه اندازی پایگاه آموزشی اورژانس پیش بیمارستانی بمنظور ارتقا کمی و کیفی آموزش پرسنل از جمله برنامه های مد نظر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: بزودی کلنگ ۳۳  پایگاه اورژانس جدید به زمین زده خواهد شد و پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و فوریتهای پزشکی به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

امینی فرد گفت: با شاخص های کشوری در حوزه بهداشت و درمان فاصله زیادی داریم و باید برای رسیدن به شاخص های کشوری بیش از پیش تلاش کنیم.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سیستان و بلوچستان علوم پزشکی بهداشت و درمان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان