Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بی‌تعهدی آمریکا و اروپا در قبال برجام گفت: مسئولان باید کاهش تعهدات هسته‌ای را با قاطعیت ادامه دهند. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری اظهار داشت: به فرموده رهبری سپاه نهادی رشد‌ یافته است و در طول 40 سال به این جایگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه در بحبوحه حوادث و در جریان انقلاب ولادت یافت عنوان کرد: سپاه با مردم عجین است و در دفاع مقدس چنانچه سپاه نبود با ارتش از هم پاشیده آن زمان نمی‌شد به موفقیت دست یافت و سپاه در این مدت خود را در جبهه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حفظ کرده است.

علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکست بی‌تردید سیاست فشار حداکثری آمریکا بر ایران گفت: گفتند بدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کنیم و هرچند اجرا کردند و به مردم سخت گذشت اما شکست خوردند و سیاست این رئیس‌جمهور دیوانه بی‌نتیجه ماند.

کاهش تعهدات برجامی باعث جان گرفتن صنعت هسته‌ای شدظریف: اگر اروپایی‌ها تعهداتشان را اجرایی نکنند، ما اقدامات خود را دنبال خواهیم کردسخنگوی وزارت خارجه: ارائه جزئیات طرح صلح هرمز به 8 کشور مشارکت‌کننده/ کاهش تعهدات برجامی ادامه می‌یابد

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و مسئولان باید با جدیت و قاطعیت برای رسیدن به نتیجه مطلوب به کاهش تعهدات هسته‌ای ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: چنانچه آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکنند ما به برنامه خود برای کاهش تعهدات هسته‌ای عمل می‌کنیم.

علما با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد: بنابر تأکید مقام معظم رهبری وضعیت معیشتی مردم به‌ویژه محرومان باید مطلوب باشد و معیشت تنها به خوراک نیست بلکه باید شأن آن‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه نگاه ما تنها به داخل باشد و همه باید این موضوع را تدبیر کنیم گفت: همه باید در این زمینه مجاهدانه عمل کنیم که اقدامات ما در معیشت مردم تأثیرگذار باشد و سفره مردم باید از ضعف خارج باید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سوءاستفاده برخی از سرمایه‌های کشور عنوان کرد: این کشور روی زر نشسته است و همه باید از آن استفاده کنند و باید از قوه قضاییه تشکر کرد که امید تازه‌ای به مردم داده و با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم