Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت انگلیسی بی بی سی فارسی در گزارشی مفصل و بدون استناد با عنوان «رواج غیرقانونی صیغه دختران نوجوان در کربلا»! مدعی شد: “برخی روحانیون شیعه عراق در برابر دریافت پول به اجرای مراسم ازدواج موقت مبادرت می‌ورزند که در مواردی مربوط به صیغه دختران نوجوان است که بهره‌برداری جنسی محسوب می‌شود”.

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت انگلیسی بی بی سی فارسی در گزارشی مفصل و بدون استناد با عنوان «رواج غیرقانونی صیغه دختران نوجوان در کربلا»! مدعی شد: “برخی روحانیون شیعه عراق در برابر دریافت پول به اجرای مراسم ازدواج موقت مبادرت می‌ورزند که در مواردی مربوط به صیغه دختران نوجوان است که بهره‌برداری جنسی محسوب می‌شود”.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سال گذشته نیز ادعاهایی شبیه به این و دیگر موضوعات با تمرکز بر زوار عراقی مشهد از سوی رسانه های اصلاح طلب همچون خبرانلاین، شهروند، شرق و ایسنا در پروژه اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق مطرح و از سوی رسانه های خارجی همچون بی بی سی فارسی حمایت شد.

زائران اربعین با شعار "حب الحسین یجمعنا" این فتنه انگیزی ها را خنثی کرده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

دنیای اقتصاد نوشت: فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و سازهای بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899508

دیگر خبرها

  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • زیر تیغ
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور