Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@23:03:17 GMT

زنگ عاطفه ها در پردیس نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۳۷۹

زنگ عاطفه ها در پردیس نواخته شد

زنگ عاطفه ها در پردیس با حضور مسئولین شهرستانی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین،  مراسم جشن عاطفه با حضور توسلی امام جمعه، حسنوند مدیر اداره آموزش و پرورش، ولی زاده رئیس کمیته امداد و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس در دبستان ریحانه پردیس برگزار شد.

 

ابوالقاسم ولی زاده رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری مراسم جشن عاطفه ها بیان کرد: جشن عاطفه هر ساله از در شهریور ماه قبل از بازگشایی مدارس انجام می شد که امسال بصورت پویش از ۱۶ شهریور در سطح شهرستان با راه‌اندازی پایگاههای جمع آوری کمک‌های مردمی شروع به کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولی زاده با اشاره به اینکه پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در نماز جمعه نیز حضور داشتند گفت : روزهای جمعه هر هفته از شروع این پویش دوستان ما در پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی حضور داشتند.

 

وی عنوان کرد : زنگ نواخت عاطفه ۱۰ مهر در دبستان ریحانه پردیس با حضور شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس نواخته شد.

 

ولی زاده برگزاری مراسم جشن عاطفه ها را بهانه ای ب ای دستگیری از خانواده های نیازمند و جمع آوری کمک‌ها ی مردمی دانست و اشاره کرد : با همکاری سازمان دانش آموزی سازمان آموزش و پرورش و توزیع اقلام غیر نقدی و نقدی توسط کمیته امداد، امسال ۹۱ درصد افزایش کمک های مردمی نسبت به سال گذشته از شروع این طرح داشتیم که جای تقدیر از شهروندان و والدین دانش آموزان دارد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس افزود : کمک های نقدی مردمی به مناسبت جشن عاطفه در سال گذشته ۵۵ میلیون تومان بود که امسال به ۸۵ میلیون تومان رسیده است و این را به فال نیک می‌دانیم امیدوارم دانش آموزان و خانواده های نیازمند را فراموش نکنیم و بدانیم که این عزیزان در همه حال نیازمند کمک های ما هستند.

 

ولی زاده در خصوص نحوه توزیع اقلام نقدی و غیر نقدی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه حدود ۸۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پردیس است تعداد ۲ هزار نفر از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند و در بین این افراد ۲۵۰ دانش آموز داریم که برای همه این عزیزان اقلام مورد نیاز آموزشی و پک تحصیلی متناسب با مقطع تحصیلی آنان تهیه و تحویل شده است و بقیه کمکها را به هر نحوی که حامیان نیت و پیشنهاد داشتند صرف این دانش آموزان و خانواده هایشان می شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی هفته دفاع مقدس مجلس خبرگزاری شبستان شهرستان پردیس زنگ عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری