Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:11:32 GMT

رفتار مسئولان اروپایی با ایران ریاکارانه است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۴۳۹

رفتار مسئولان اروپایی با ایران ریاکارانه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه بیرجند اظهار کرد: براساس تعالیم دینی خانواده قلب و موتور حرکت جامعه است که اختلال در آن به سلامت جامعه آسیب می زند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: خانواده سالم باید دارای سه ویژگی آرامش بخشی اعضای خانواده به یکدیگر، زینت بودن و ساتر عیوب بودن زن و مرد برای یکدیگر و تربیت صحیح فرزندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با بیان اینکه طبق قرآن فلسفه تشکیل خانواده و ازدواج رسیدن به آرامش است، ادامه داد: در خانواده قرآنی زن و مرد در سختی ها و خوشی های زندگی حافظ یکدیگرند و از این جهت قرآن همسران را چون لباس زینت بخش و پوشاننده عیوب یکدیگر می داند.

وی با تبیین نقش ایمان به خداوند در آرامش بخشی کانون خانواده افزود: خانواده سالم با زن و مردی که قلب هایی مملوء از ایمان به خداوند دارند، تشکیل می شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی گفت: امام مجتبی(ع) با یک صلح و نرمش قهرمانانه زمینه حماسه کربلا را به وجود آورد.

مختاری با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود، اظهارکرد: درگام دوم انقلاب نیز با حرکت مردمی و بصیرت بخشی به جامعه به موفقیت خواهیم رسید.

وی بیان کرد: بصیرت مصادیق و مؤلفه های متعددی دارد که از آن جمله می توان به درک چرایی تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و مردم ایران اشاره کرد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: دانستن پاسخ چرایی تقابل استکبار با ما زمینه ساز تصمیم گیری درست در بزنگاه های مختلف انقلاب اسلامی توسط مردم می شود.

مختاری با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب هدف و نقشه راه انقلاب را تعیین کردیم، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی موضوع امنیت، آرامش و امکانات مردمی که می خواهند به آن هدف عالی برسند، مدنظر است.

وی اظهار کرد: در گام اول با یک قانون اساسی نوشته شده توسط خبرگان اسلام شناسان و تأیید آن توسط مردم هدف عالی خود را مشخص کردیم و در آن مسیر باید حرکت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تقابل استکبار با ایران اسلامی به علت همین هدف عالی و آرمان های اسلامی است، بیان کرد: ما چون امام حسین(ع) هیچگاه از آرمان های عالی و خون شهداء دست برنخواهیم داشت.

مختاری با اشاره به اینکه عده ای از چرایی تفاوت رفتار انقلاب با امریکا و اروپا و چین و روسیه سؤال می کنند، ادامه داد: بین کشورهایی که در مسیر رسیدن ما به هدف مانع ایجاد می کنند با دیگر  کشورها بی شک تفاوت است.

وی گفت: چین و روسیه در موضوعات اقتصادی با ما تعامل دارند ولی آمریکا و اروپا با غرور و منش استکباری انتظار دارند برای ما تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با تبیین اینکه بر سر ایمان و آرمان ها مذاکره نمی کنیم، اظهار کرد: هرچند از نه گفتن رئیس جمهور به درخواست مذاکره با آمریکا استقبال می کنیم ولی انتظار رفتار با صلابت بیشتری در رفتار با مسئولان اروپایی داشتیم.

مختاری یادآور شد: آمریکا مستقیم و آشکار دشمنی خود را بیان می کنند ولی اروپائیان در برخورد با ایران ریاکارانه رفتار می کنند.

وی گفت: در کاستن تعهدات برجامی باید جدی باشیم و التماس کردن از دشمن برای پایبندی به برجام در شأن مردم ایران و انقلاب اسلامی نیست.

کد خبر 4736479

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب امام جمعه بیرجند خطبه های نماز جمعه اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه شهرکرد آتش نشانی ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت