Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: راه عزت، موفقیت در دنیا و آخرت و پیروزی بر دشمنان تمسک به تقوا در زندگی است آنچنانکه حضرت علی (ع) می فرماید که «نگهبان‌ترین سپر در حفظ انسان تقواست».

وی با بیان اینکه تقوا می تواند انسان را از دشمن درونی و بیرونی در امان نگه دارد، افزود: معنای این روایت این است که تقوا به عنوان یک این سپر هم در برابر عذاب روز جهنم ایمن کننده است و هم در دنیا در برابر فساد و انحرافات زمانه انسان را در امان نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مناسبت های هفته ابراز داشت: امروز سالروز هجرت امام خمینی با فشار صدام لعین از عراق به سمت کویت است که البته آنها نیز امام بزرگوار را نپذیرفتند.

معجزه الهی را در بسیاری از جریانات انقلاب شاهد بودیم

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که حتی اگر نقطه ای از دریاهای آزاد را نیز اجاره کنیم از همان جا پیام خود را به مردم دنیا می فرستیم، تاکید کرد: فکر، ایمان، توکل، زهد، خلوص و شجاعت امام بی نظیر است و بر این اساس معجزه الهی را در بسیاری از جریانات انقلاب شاهد بودیم.

حجت الاسلام میردامادی به روز نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی خدوم و شجاع انتظامی در راستای تامین جامع امنیت مردم تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و فعالیتهای نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم، امنیت و قانون بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است که از زحمات شبانه روزی آنها باید تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: همه ملت امنیت خواه ایران باید سپاسگزار نیروی انتظامی و قدردان زحمات آنها باشند که به واقع خدمات آنها در راستای دستگیری باندهای دزدی، قاچاق و مواد مخدر بی بدیل است.

جنگ تمام عیاری با دنیای کفر داریم

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان  ایران اسلامی از سویی در راستای ترویج بی دینی، بدحجابی  تلاش می کنند و از سویی ترویج اعتیاد و ورود مواد مخدر به کشور برای نابودی جوانان و ترویج قاچاق را برای ضربه زدن اقتصادی به کشور ایران در برنامه قرار داده اند، گفت: ما جنگ تمام عیاری با دنیای کفر داریم و در عین حال امن‌ترین کشور درمنطقه و دنیا نیز کشور ایران است که این امنیت به برکت فعالیتهای نیروی قهرمان، شجاع، مومن و ایثارگر انتظامی به دست آمده است.

وی اضافه کرد: افتخار می کنیم تمامی نیروهای نظامی ایران از ارتش، سپاه و بسیج یک هدف در افق پیش رو دارند و همگام، هم صدا و همراه با یکدیگر ترویج اصول اسلامی و حمایت از  انقلاب را دنبال می کنند.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه فرماندهان سپاه ملاقاتی با رهبر معظم انقلاب داشتند و ایشان تذکرات جالب و جامعی به آنها دادند، گفت: ایشان سپاه را در میان پدیده های برآمده از انقلاب دارای خصوصیاتی دانستند که کمتر در بقیه موارد دیده می شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خبرگان رهبری نیز گفت: در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند تعامل و مذاکره با هیچ کشوری به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی را نهی نمی کنیم اما به هیچ عنوان نباید اعتماد ما به غیر از نیروهای داخلی باشد؛ بر این اساس  به افرادی که علم دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی را بلند کردند که در راس آنها آمریکا و برخی کشورهای اروپایی قرار دارند هرگز اعتماد نخواهیم کرد.

نباید برای مذاکره به  آمریکا و اروپا التماس کنیم

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بارها در ارتباط دل کندن مسئولان از دشمنان به ویژه آمریکا تذکر دادند، گفت: نباید برای مذاکره به  آمریکا و اروپا التماس کنیم چراکهنوع این مذاکره کردن جز ذلت ثمره‌ای برای ایران اسلامی ندارد اما متاسفانه برخی گوش شنوا ندارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به  سالروز شهادت حضرت رقیه (س) گفت: بسیاری وجود این فرزند امام حسین (ع) را می خواهند انکار کنند که این امر نشان از مظلومیت ایشان دارد.

میردامادی با بیان اینکه علاوه بر سندهای مکتوب در ارتباط با دختر سه ساله امام حسین (ع) ما سند مستندی نیز در زمان کنونی در دست داریم، ابراز داشت: در سالهای گذشته مرحوم سید محسن جبل عاملی رهبر شیعیان سوریه چندین بار خواب ایشان را دیده است در این ارتباط که محل دفن ایشان را آب فرا گرفته است، پس از چند روز از این امر حرم حضرت رقیه را تخلیه کردند و پس از شکافتن زمین پیکر مطهر وسالم ایشان در میان آب و گل پیدا شده است و پس از تعمیر آن را درون قبر نهادند.

وی با اشاره به تشییع شعید محمود توکلی که جزو گروه تفحص لشکر ۱۶ امام حسین (ع) بوده است، گفت: وی پس از پایان دوران دفاع مقدس برای تفحص و یافتن اجساد شهدای دفاع مقدس در جبهه‌ها باقی ماند و دیروز در اثر انفجار مین به صف شهدای عزیز انقلاب پیوست.

میردامادی تاکید کرد: ما هنوز در کشورمان از شهدا استقبال می کنیم و بر این اساس نباید نام شهدا فراموش شود.  

مسئولان در هر سمتی مدیون خون شهدا هستند

وی با اشاره به عوض کردن نام خیابان‌ها در برخی شهرهای کشور و تصمیم برخی مسئولان برای برداشتن نام شهیدان از کوی و برزن‌های برخی شهرهای کشور  گفت: مسئولان باید بدانند به هر نوعی در سمت و مقام قرار گرفتند مدیون خون شهدا هستند، این افتخار ابدی برای ماست که بر کوچه‌ای نام شهید باشد و هما ن گونه که نام امام حسین (ع) قدیمی نمی شود یاد شهدای ما نیز در طول تاریخ هرگز فراموش نمی شود.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: یک هزار و ۴۰۰ سال است کربلا در دل‌ای مردم جای دارد چراکه محل شهادت مردان خداست، مسئولان اگر قصد خیری دارند مردم را از فقر نجات دهند مگرنه با این نوع اعمال دل مردم خوشحال وشاد نمی شود.

گفتنی است پس از نماز جمعه، مردم شهید پرور اصفهان، پیکر شهید محمود توکلی از یادگاران دوران دفاع مقدس که در هنگام تفحص بر اثر انفجار مین به شهادت رسید، تشییع کردند.

کد خبر 4736646

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت اصفهان استکبار جهانی مذاکره اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه شهرکرد آتش نشانی ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است