Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابهر با تاکید بر اینکه برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی، از آرمان‌های دینی بشر است، اظهار کرد: بشریت همیشه از کابوس وحشتناک ظلم، تجاوز و تهدید زجر برده است.
 
وی به هفته نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: بی‌تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مدیون و مرهون ایثارگری و فداکاری پرسنل سخت کوش نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای احساس امنیت عمومی در اقصی نقاط کشور از هیچ تلاشی حتی به قیمت سلب آسایش خود و خانواده خویش مضایقه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه خدای سبحان در قرآن کریم به مردم جامعه دو دستور جامع داده و فرموده که همه باید برای دو امر مهم بسیج شوند، تصریح کرد: بسیج علمی و فرهنگی بسیج نظامی و انتظامی از تاکیدات خداوند متعال برای امت اسلامی است.
 
وی با توصیه به خانواده‌ها برای حمایت همه جانبه از نیروهای انتظامی گفت: ابراز علاقه و عشق به روش‌های مختلف از جمله حضور در برنامه‌های هفته نیروی انتظامی و در نهایت مراقبت والدین نسبت به فضای سایبری می‌تواند به ارتقای امنیت جامعه کمک کند.
 
رحیمی از نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی درخواست کرد با مردم با مهر و محبت رفتار کرده و در مقابل ناهنجاری‌ها و حساسیت ویژه داشته و در مقابل بداخلاقی‌ها بایستند.
 
وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون و مدیون نهادهای امنیتی کشور است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تامین کنندگان امنیت نیروی انتظامی است و لذا تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه تضعیفی که متوجه نیروی انتظامی بشود بر امنیت ملی تاثیر سوء می‌گذارد.
 
امام جمعه ابهر به سالروز وفات و شهادت دو صحابی بزرگ پیامبر سلمان فارسی و عمار یاسر اشاره و اظهار کرد: ولایت‌مداری و بصیرت دهی این دو بزرگوار زبانزد است و از این دو شخصیت بزرگ در تاریخ  به عنوان دو الگوی کامل ولایت‌مداری و زمان شناس یاد می‌شود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نماز جمعه نیروی انتظامی ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد