Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی در فضای مجازی اقدام به‌انتشار خبری با این عنوان که هتل جم مشهد در شب شهادت حضرت رقیه(س) اقدام به‌برپایی جشن عروسی کرده‌ است، کردند.

به‌گزارش قدس آنلاین ، پیامی در فضای مجازی با این عنوان که هتل«جم» مشهد در حرکتی عجیب اقدام به‌برپایی جشن عروسی در شب شهادت حضرت رقیه(س) کرده، منتشر شده است.

در این پیام آمده «باخبر شدیم در شب شهادت خانم حضرت رقیه(س) یه عده بی‌دین، حرمت نگه نداشتند و در هتل جم مشهد مراسم عروسی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله که این خبر دروغ باشه، ما از مدیریت هتل جم خواستار توضیح هستیم»

به‌منظور پیگیری این پیام و آگاهی از واقعیت به‌سراغ مسؤولین هتل رفتیم و از آنان توضیح خواستیم.

این خبر کذب است

جعفر قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این خبر گفت: فردا وکیل این هتل به‌اداره اماکن عمومی مشهد خواهد رفت و تمام توضیحات خود را خواهیم داد.

مدیر داخلی هتل جم مشهد با تاکید بر اینکه این خبر صد درصد شایعه است، ابراز کرد: ما در کشوری مسلمان زندگی می‌کنیم و 99 درصد مردم مسلمان، همه معتقد و شیعه هستیم، چه کسی دست به‌چنین اقدامی می‌زند؟!

وی تاکید کرد: مجموعه ما سه مدرسه خیریه و حسینیه دارد و هر شب برای امام حسین(ع) خرج می‌کند، نمی‌دانم این شایعات چیست برای ما ساخته‌اند؟

قدرتی بیان کرد: نمی‌دانم به‌چه علت چنین شایعه‌ای علیه ما ساخته‌ شده، اما فردا تمام توضیحات خود را در اداره اماکن خواهیم داد و مستندات را ارائه می‌کنیم.

درصورت عمدی بودن ماجرا، برخورد می‌کنیم

در ادامه با رئیس اتحادیه هتلداران مشهد به‌گفت‌وگو پرداختیم که وی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این خبر بیان کرد: هیچ خبری در این خصوص به‌بنده داده نشده است.

قانعی با اشاره به‌اینکه بعید است این خبر صحت داشته باشد، تصریح کرد: شناخت کافی از مدیران این هتل دارم و بعید می‌دانم که این اقدام از جانب آنان رخ داده باشد.

وی ادامه داد: شاید سوءتفاهمی رخ داده، اما اتحادیه به‌موضوع ورود خواهد کرد و در صورت وقوع این اتفاق چنانچه عمدی در کار باشد برخورد می‌کنیم و تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هتلداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • (تصاویر) عزاداری شهادت امام صادق(ع) در قم و مشهد
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد