Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - تیم تهران با کسب ۶۰ امتیاز عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات مچ اندازی کارگران کشور به میزبانی کرمان را کسب کرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ مسابقات مچ اندازی کارگران کشور جام شهدای کارگر با حضور ۳۵ نماینده از ۱۰ استان روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در محل تالار بسطامی پارک مادر کرمان برگزار شد.

در پایان این مسابقات در بخش تیمی، تهران با ۶۰ امتیاز در جایگاه نخست، کرمان با ۳۸ امتیاز دوم و یزد با ۳۲ امتیاز سوم شدند و تیم های خوزستان، فارس، هرمزگان، قزوین و چهارمحال بختیاری به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اکبری از تهران، سجاد شول از کرمان، و اسماعی رجائی نژاد از این استان در رتبه های نخست تا سوم وزن ۷۰ کیلوگرم راست دست بخش انفرادی مسابقات قرار گرفتند.

همچنین سعید رحمانی از تهران، بابک مولایی از فارس و علی سعیدی از خوزستان به ترتیب در جایگاه های برتر وزن ۸۰ کیلوگرم راست دست ایستادند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز غلامحسین لشکری از قزوین، حمید محمدی پور و حسن برزگر از یزد حائر رتبه برتر وزن ۹۰ کیلوگرم راست دست این مسابقات شدند.

ضیاء شجاعی از خوزستان، حسین جودی تهران و حسن شهابی از کرمان هم به ترتیب عناوین نخست تا سوم وزن یکصد کیلوگرم راست دست را از آن خود کردند.

احسان مهرافزا از تهران، احسان سلاجقه از کرمان و مرتضی غلامی نماینده استان یزد در رتبه های برتر وزن مثبت یکصد کیلوگرم راست دست قرار گرفتند.

همچنین در بخش چپ دست وزن منهای ۷۰ کیلوگرم محمدرضا اکبری زاده از تهران، اکبر میرقادری نماینده استان فارس و سجاد شول از کرمان به ترتیب مقام های برتر را به دست آوردند.

وزن ۸۰ کیلوگرم چپ دست نیز به ترتیب با برتری سعید رحمانی از تهران، وحید فتحی‌نیا از هرمزگان و حسین کرمی از چهارمحال بختیاری همراه شد.

غلامحسین لشکری کاظمی از قزوین، حسن برزگر و حمید محمدی‌پور از یزد نیز مدال طلا تا برنز وزن ۹۰ کیلوگرم چپ دست را کسب کردند.

ضیاء شجاعی نماینده استان خوزستان رتبه نخست، حسین جودی از تهران مقام دوم و حسن شهابی از کرمان مقام سوم وزن یکصد کیلوگرم چپ دست را از آن خود کردند.

احسان مهرافزا از تهران، مرتضی غلامی یزد و احسان سلاجقه از کرمان هم صاحب مقام برتر وزن مثبت یکصد کیلوگرم چپ دست مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور جام شهدای کارگر شدند.

آیین اختتامیه مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و جشن قهرمانی نیز با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیات ورزش های کارگری استان کرمان و جمعی از ورزشکاران و مردم شامگاه پنجشنبه در محل تالار بسطامی پارک مادر برگزار شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرمان مسابقات مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان