Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کامبوج و بحرین پس از بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال از سوی مارک ویلموتس اعلام خواهد شد.

تعدادی از بازیکنان با سابقه‌ای که در فهرست قبلی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ حضور نداشتند با توجه به عملکرد اخیرشان منتظر اعلام فهرست هستند و اکنون باید آیا سرمربی بلژیکی به بازگشت آن‌ها چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصلی‌ترین بازیکنی که احتمال بازگشت او به اردوی تیم ملی وجود دارد، امیر عابدزاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بانی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات را در کارنامه دارد به دلیل نیمکت نشینی در ماریتیمو پرتغال شانس دعوت به اردوی قبلی را از دست داد، اما با توجه به بازگشتش به ترکیب و نمایش خوبش در بازی‌های اخیر تیم پرتغالی مقابل براگا و موریزنزه و اینکه یکی از دستیاران ویلموتس عملکرد او را از نزدیک دیده و آن را مثبت ارزیابی کرده است می‌تواند امیدوار باشد که بار دیگر جزء دعوت شدگان قرار بگیرد.

پیام نیازمند، پدیده دروازه بانی ایران و یکی از نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده و اگر این روند را در دربی اصفهان و مقابل چشمان وحید هاشمیان، دستیار ویلموتس تکرار کند شاید بخت ملی پوش شدن را به دست آورد.

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی و بازی با اسپانیا و پرتغال مدت‌ها است به دلیل مصدومیت نتوانسته به دوران اوج بازگردد. البته هافبک انزلی چی فوتبال کشورمان که فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد پس از انتقال به تیم شارلوا بلژیک هم به وضعیت ایده آلی نرسیده و تنها ۶۱ دقیقه مقابل استاندارد لیژ بلژیک بازی کرده است. با این تفاسیر بعید به نظر می‌رسد نام عزت اللهی در فهرست جدید ویلموتس درج شود.

علی قلی زاده، هافبک خلاق تیم شارلوا بلژیک در طول فصل جاری ژوپیلرلیگ تنها ۵ دقیقه به میدان رفته و با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم مقابل تیم روپ در مرحله دوم جام اتحادیه بلژیک یک گل هم به ثمر رساند، اما آسیب دیدگی هایش اجازه نداده این ملی پوش ایرانی بتواند به مهره‌ای کارآمد برای شارلوا تبدیل شود. در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسد ویلموتس دست کم برای بازی با کامبوج و بحرین، شانسی برای او و همچنین کاوه رضایی که پس از بازگشت به جمع گورخر‌ها (لقب تیم شارلروا) در مجموع آمار ۴ بازی، ۱۹۵ دقیقه حضور در زمین، ۲ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است قائل شود.

بیشتر بخوانید: واکنش محصص به استعفای فرهاد مجیدی از تیم ملی امید

با وجود قعرنشینی تیم آوس در لیگ برتر پرتغال باید از مهرداد محمدی به عنوان بهترین بازیکن این تیم نام برد و قل تازه لژیونر شده میلاد محمدی که در اردوی تیرماه تیم ملی توجه ویلموتس را جلب کرد امید دارد سرمربی تیم ملی او را برای اولین بار به جمع بازیکنان اصلی تیم فرا بخواند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مجموعه وزارت امور خارجه سفیران کشورهای مختلف از جمله برزیل، کوبا، قرقیزستان، تاجیکستان و پاکستان آمادگی خود را برای حضور در نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم اعلام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش روز شنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، هماهنگی و مذاکرات مختلفی با کشورهای دیگری نظیر روسیه، چین، هند، عمان، عراق، امارات متحده عربی، اندونزی و چندین کشور دیگر برای حضور سفرا و شرکت های فعال آنها در این رویداد صورت گرفته است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران و با هماهنگی وزارت امور خارجه، بخش ویژه ای به عنوان پاویون بین‌الملل پیش‌بینی شده است که سفیران کشورهای مختلف و هیات همراه در آن مستقر خواهند شد.

با توجه به استقبال کشورهای مختلف برای حضور در این رویداد، پیش‌بینی می‌شود بخش بین‌الملل نقشی اثربخش در توسعه همکاری‌های تجاری در سطح بین‌الملل ایفا کند و شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه جلسات مذاکره با نمایندگان کشورهای مختلف را حول محورهای درخواستی خود برگزار نمایند.

بنا بر این گزارش، نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با هدف بررسی فرصتها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟