Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با سرعتی روز افزون توانایی‌ها و قابلیت‌های دستیار صوتی خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در جدیدترین اقدام خود برای ارتقاء امکانات موجود در دستیار صوتی قابلیت رزرو بلیت سینما را به آن اضافه کرده است. گوگل با این اقدام علاوه بر حمایت از محصولات فرهنگی، تهیه بلیت را بسیار راحت‌تر از گذشته ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل

گوگل با معرفی سرویس Duplex ارتباط خود با کاربران اپلیکیشن‌های مختلف این غول فناوری را به طرز چشمگیری افزایش داد. هوش مصنوعی در این ارتباط نقش کلیدی را ایفا کرده و کیفیت خدمات ارائه شده از گوگل تا حد زیادی به فناوری هوش مصنوعی وابسته است. مهندسان گوگل، هوش مصنوعی را به گونه‌ای به کارگیری کرده‌‌اند که بیشترین خدمات ممکن در تمامی سرویس‌ها به کاربران ارائه شود. 

تهیه بلیت سینما راحت‌تر از گذشته با دستیار صوتی گوگل

سرویس Duplex در ابتدا تنها برای کاربران گوگل در ایالات متحده در دسترس بود ولی هم اکنون کشورهای مختلفی از این سرویس استفاده می‌کنند. یک از اهدافی که گوگل همواره به دنبال آن بوده، راحت‌تر کردن کارهای روزانه برای کاربران بوده است. کاربران می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستیار صوتی گوگل کارهای مختلفی نظیر خرید کردن و حتی انجام کارهایی مانند درخواست غذا را انجام دهند. جدیدترین ویژگی دستیار صوتی گوگل امکان رزرو بلیت سینما است. 

کاربران می‌توانند تنها با برقراری ارتباط با دستیار صوتی گوگل در خواست خرید و رزرو بلیت سینما را بیان کنند. در این هنگام گوگل وب‌سایت سینمای مورد نظر کاربر را روی نمایشگر گوشی یا تبلت نمایش می‌دهد و پس از آن کاربران با پرکردن مشخصات و زمان دلخواه خود برای تماشای فیلم، بلیت را خریداری می‌کنند. 

هنوز تعداد سینماهای موجود در فهرست دستیار صوتی گوگل محدود است ولی این تعداد به زودی افزایش یافته و کاربران در سراسر جهان به راحتی بلیت فیلم سینمایی مدنظر خود را از طریق دستیار هوشمند گوگل خریداری می‌کنند. 

انتهای پیام/

رزرو بلیت سینما با دستیار صوتی گوگل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز اعلام کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه برخورد با خودروهای شوتی و آلوده کننده صوتی تشدید شده است و نسبت به توقیف این خودروها اقدام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بابک محبوب علیلو با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می کند، افزود: طرح برخورد با خودروهای شوتی و آلوده کننده صوتی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی در سطح کلانشهر تبریز به ویژه در مناطقی از جمله شهرک ولی عصر، رشدیه، ائل گلی و مرزداران به مرحله اجرا گذاشته شد.

محبوب علیلو اظهار کرد: به منظور برخورد با خودروهای هنجارشکن که با دستکاری اگزوز و تولید صداهای ناهنجار و یا نصب انواع کیت های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری شده و با انجام حرکات مخاطره آمیز زمینه نارضایتی شهروندان و سلب آسایش عمومی و بی نظمی در معابر را به وجود می آورند، دستورات مقتضی صادر و به مبادی اجرایی ابلاغ شده است .

به گفته وی، با پیگیری های انجام شده در اجرای طرح یاد شده، نتایج مطلوب و رضایت شهروندان حاصل شده است.

وی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۱ دستگاه انواع خودرو که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقیله خود اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند، در سطح شهر تبریز به پارکینگ منتقل و با تحویل پلاک تعمیری و اعمال قانون، خودرو به وضعیت استاندارد برگشت داده شده است.

محبوب علیلو افزود: برای صیانت از حقوق عامه تعداد ۴۲۰ فقره اعمال قانون نسبت به تخلفاتی همچون آلودگی صوتی و موارد دستکاری شده در تبریز انجام پذیرفته و اجرای این طرح تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به خودروهایی که در معابر به ویژه بزرگراه ها و اتوبان ها خلاف جهت تردد می کنند، گفت: حرکت خلاف جهت و نیز دنده عقب خودروها در اغلب مواقع حادثه آفرین شده و خسارات جانی و مالی متوجه شهروندان می کند که در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی باید بدون اغماض این گونه خودروها را توقیف کند و برخورد لازم قانونی با رانندگان مربوطه به عمل آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود