Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:27:11 GMT

بگوویچ: حق‌مان باخت نبود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۱۸۷۱

بگوویچ: حق‌مان باخت نبود

وینگو بگوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر که با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار کرد: حق گل‌گهر در این مسابقه باخت نبود و متاسفانه زمانی که بازی یک بر یک مساوی بود، بازیکنانم یک فرصت خوب گلزنی را از دادند و روی اشتباه دروازه‌بان‌مان هم گل دوم را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: بعد از دریافت گل دوم، باز هم فرصت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم زیرا تمام تلاش خود برای موفقیت و کسب پیروزی در این دیدار انجام دادند.

بگوویچ اضافه کرد: قصد ندارم از داوری گلایه کنم اما در صحنه‌ای که پشت محوطه جریمه استقلال روی بایرامی خطا شد اگر پنالتی نبود حداقل باید یک ضربه آزاد به سود ما اعلام می‌شد ولی داور حتی خطا هم نگرفت.

وی تأکید کرد: فقط باید به آینده امیدوار باشیم و سعی کنیم در مسابقات بعدی لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج کسب شده از ابتدای لیگ برتر، به همکاری خود با گل‌گهر ادامه می‌دهد یا خیر؟ گفت: اگر باشگاه به من اعتقاد دارد، به کارمان ادامه می‌دهیم و اگر اعتقاد ندارد خیلی راحت جدا می‌شوم.

وی افزود: جالب است که فقط رسانه‌های سیرجان این سؤال را از ما می‌پرسند و آنها برای کاری که انجام می‌دهیم، احترامی نمی‌گذارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال ایران وینگو بگوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان