Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:45:59 GMT

فتحی :به خانه می روم می گویند استعفا داد و رفت!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۱۹۲۱

فتحی :به خانه می روم می گویند استعفا داد و رفت!

مدیرعامل استقلال گفت: پرونده پروپئیچ از نظر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران بسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بعد از ثبت اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: به همه هواداران استقلال تبریک می گویم. یک بازی بسیار خوب را از تیم دیدیم. البته ما راضی نیستیم! به تیم گل گهر هم تبریک می گویم چون بازی خوبی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متاسفانه این داوری اصلا در حد لیگ و فوتبال ما نیست. من اینجا به فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و دپارتمان داوری می گویم که این داوری در شان فوتبال ما نیست. داوری واقعا تعیین کننده بود و نباید نتیجه این می شد. هم در صحنه پنالتی اشتباه صورت گرفت و هم داوری سوت های بی مورد زد.


مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال در هفته های قبلی هم به داوری اعتراض کرده اند، گفت: تنها کاری که باشگاه می تواند کند، اعتراض موثر و مفید است. ما این کار را انجام دادیم و به فدراسیون مراجعه کردیم. امیدوارم تدبیر خاصی بیاندیشند تا سطح و کلاس داوری بالا برود. هم می توانیم فوتبال زیباتری ببینیم و هم حق تیم ها ضایع نمی شود. به هر حال من همه هواداران تبریک می گویم. امیدوارم از فرصت تعطیلی بتوانیم استفاده کنیم و تیم را بهتر برای مسابقات آتی اماده کنیم.


فتحی درباره اینکه استقلال با این برد از وضعیت فعلی خارج می شود یا خیر، عنوان کرد:همه کارشناسان معتقدند استقلال بازی های خوبی را ارائه کرده است. امیدواریم این روند رو به رشد باشد و همینطور ادامه دار باشد.


وی درباره شایعه جذب مهاجم خارجی به عنوان جانشین دیاباته گفت: مهاجمی قرار نیست جای دیاباته بیاید. او مصدوم بوده و برطرف شده و الان به مرخصی رفته و برمی گردد. از اول هم مهاجم دومی مدنظر سرمربی و باشگاه بود. مکاتباتی انجام دادیم و به زودی انشالله به جمع ما اضافه می شود.


مدیرعامل استقلال در واکنش به شایعات مربوط به استعفایش افزود: متاسفانه کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند، این صحبت ها را مطرح می کنند. من وقتی به خانه می روم، می‌گویند استعفا کرد! امیدوارم با کمک یکدیگر و در کنار هواداران عزیز تیم را روز به روز آماده تر ببینیم.


وی در خصوص پرونده سوپرجام گفت: منتظر رای cas هستیم و هنوز رایی اعلام نشده است. کسی هم از ما مدارکی نخواسته است.


فتحی درباره آخرین وضعیت پرونده پروپیچ افزود: من پیشنهاد می کنم با خودش و وکیلش تماس بگیرید! خبرنگاران ما بیش از ما و بیش از کمیته مجوز حرفه ای و حتی بیش از afc پیگیر این ماجرا هستند! ما دهها بار اعلام کردیم، فیفا رای داده که مطالبات از محل سپرده ایران در فیفا برداشت می شود. پرونده پروپئیچ از نظر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران بسته شده است.

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است