Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:07:57 GMT

اقتدار پلیس مجرمان را زمین‌گیر کرده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۲۰۰۷

اقتدار پلیس مجرمان را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علیرضا مرزبانی» به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه در مسجد شافعی، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: امروز پلیس به عنوان حافظ جان و مال مردم از هیچ تلاشی برای ارتقاء امنیت در جامعه دریغ نمی کند.
وی با اشاره به اهمیت نظم و امنیت در جامعه گفت: هیچ کشوری رنگ و بوی توسعه و پیشرفت را به خود نمی گیرد مگر اینکه از امنیت لازم برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مرزبانی، امنیت پایدار را بستر توسعه در همه امور دانست و گفت: پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در ۴۰ سالی که از حیات آن می گذرد به دلیل برخورداری از امنیت مطلوب و پایدار بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه پلیس باید به تراز انقلاب اسلامی برسد، گفت: از سال گذشته اقدام های بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته و همه ارکان پلیس شبانه روز برای تحقق این مهم تلاش می کنند.
وی در ادامه به برخوردهای پلیس استان کرمانشاه با مجرمان نیز اشاره و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال و در حوزه کشفیات موادمخدر به عنوان یک بلای خانمانسوز اقدام های خوبی صورت گرفته و حدود ۷۰ درصد کشفیات پلیس نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
سردار مرزبانی همچنین از برخورد پلیس با موضوع بی حجابی خبر داد و گفت: در این راستا نیز کارهای خوبی صورت گرفته و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از پلیس اخطارهای لازم را دریافت کرده اند.
این مقام عالیرتبه انتظامی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا از دیگر اقدام های پلیس کرمانشاه بود و در این ۶ ماه توانسته ایم بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنیم.
وی همچنین از رصد فضای مجازی توسط پلیس سخن گفت و افزود: جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا کنترل و برخوردهای لازم نیز صورت می گیرد.
سردار مرزبانی در پایان از همکاری خوب مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدام های صورت گرفته شاهد افزایش امنیت فعلی باشیم.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان در نشست هم اندیشی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس، اظهار داشت: یکی از کار‌های ویژه‌ی هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود.
 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، افزود: بار‌ها اعلام کرده ایم که این موضوع کاملا اجتماعی و فرهنگی است، ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تاثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه‌های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد: امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این ماموریت‌ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ ماموریت را به درستی انجام داد و یکی از این‌ها برخورد با بی حجابی است.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد