Web Analytics Made Easy - Statcounter



مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم سطح داوری‌های لیگ ما هم مانند سطح بازی‌های لیگ‌مان است.

به گزارش فارس، مجتبی جباری پس از شکست دو بر یک گل گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، گفت: گلگهر تیم خوبی از نظر ساختاری است و یک باشگاه به معنای واقعی است و انسجام خوبی در مدیریت دارد، امیدوارم امسال در لیگ بماند، حیف است تیمی با این شرایط و امکانات در لیگ دسته اول باشد، هر چند کار ما سخت است، اما تلاش می‌‌کنیم این تیم را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت عدم حضورش روی نیمکت گل گهر گفت: هنوز آی‌تی‌کارت من صادر نشده است، اواخر این ماه کلاس B مربیگری برگزار می‌شود و فکر می‌کنم این مشکل حل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد استقلال این روزها یک مجتبی جباری در زمین کم دارد، گفت: این حرف‌ها قدیمی شده است.

جباری ادامه داد: تیم ما این روزها آماده و سرحال نیست، اما اینکه نیمکت استقلال برای پنج دقیقه وقت اضافه اعتراض می‌کند، در شأن و شخصیت استقلال نیست.

وی درباره اعتراض فراهانی به داور مسابقه و حواشی این دیدار گفت:‌ ما هم زنده بازی را می‌دیدیم و نمی‌توانستیم صحنه‌های آهسته را ببینیم، اما فکر می‌کنم سطح داوری‌های ما هم مانند سطح لیگ‌مان است. ما تلاش می‌کنیم بهتر شویم، هر چند مشکلاتمان کم نیست.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره عدم حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: اقتصاد فوتبال ما مریض است. در هیچ جای دنیا تیم‌ها را از تماشاگر محروم نمی‌کنند. باشگاه‌ها که درآمدی ندارند، با این کار هم از همین درآمد حداقلی محروم می‌شوند. از طرفی، بازی‌های لیگ همینطور جذاب نیست، تماشاگر هم که نباشد بدتر می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است