Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا باید تبریک گفت به فوتبال ایران از هر نظر بازی پاکی بود و این بازی همه چیز داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: واقعا باید تبریک گفت به فوتبال ایران از هر نظر بازی پاکی بود و این بازی همه چیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکتیک درگیری درون زمین. حضور تماشاگران و... من‌ دربی زیاد دیدم، اما این بازی بین بهترین ها بود.

وی با بیان اینکه هر دو تیم می توانستند برنده بازی باشند، تصریح کرد: ذوب نیمه اول خوب بود، ما نیمه دوم بهتر بودیم. از نتیجه بازی راضی هستم، ولی توقع دارم تیمم جلوتر بازی کند. به ذوب تبریک می گویم، آنها لیاقتشان اینجای جدول نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از کیفیت زمین گله دارم، اجازه نمی دهد بازی کنیم. کومان می گوید من همیشه لیز می خورم. سه امتیاز گرفتیم و کلین شیت کردیم. فشار ذوب آهن تیم ما را عقب نبرد. تیم ما چندین مدل بازی می کند. از تیمم راضی هستم. چند بازیکن‌ما مصدوم‌ بودند و اگر برسند بهتر می شویم.

قلعه نویی در رابطه با حضور وحید هاشمیان در ورزشگاه نقش جهان و انگیزه ای که می توانست به بازیکنان بدهد، تصریح کرد: فوتبال ما به امثال هاشمیان نیاز دارد، حضور مربیان تیم ملی به بازیکنان انگیزه می دهد و لیگ برتر ایران دیده می شود.

وی در رابطه با وقفه لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، گفت: شما میگویید چیکار کنیم؟ حرف بزنیم دستور موقت می آید! احتمالا ملی پوش در تیم ملی داریم و بازی تدارکاتی  برگزار می کنیم تا از آمادگی تیم کم نشود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امید نورافکن در سپاهان نقش ویژه ای دارد؟، افزود: بازیکن ویژه ما کل سپاهان است. چند ترکیب خوب داریم. نورافکن جلوی دفاع مربع خوبی با کیانی و دیگران ساخته است، ذوب آهن ما را دور زد که دفاع چپ و راست برایشان مشکل به وجود آمد، ولی مدافعین وسطمان خوب کار کردند.

قلعه نویی در رابطه با داوری بازی، گفت: گل ذوب آهن آفساید بود. داوران مظلوم هستند و پولی نمی گیرند. باید دستمزد داوران بالا برود تا داوری ها بهتر شود. سخت افزاری هم باید مطلوب باشد. ما سال گذشته از داوری ضربه خوردیم، اما با آمدن هدایت ممبینی این مسائل ریشه کن شده و شما تکلیفتان را درون زمین می دانیید و قرار نیست از بیرون ضربه بخورید.

تکمیل می شود...

کد خبر 392039

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن امیر قلعه نویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز قبل کانال تلگرامی اینستای انقلابی ویدیویی از صادق زیباکلام منتشر کرد که در آن تحریکات ایران را موجب حمله‌ی عراق به ایران دانسته بود. بر خلاف گفته‌های او اما صلاح عمر العلی نماینده‌ی وقت عراق در سازمان ملل در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی الجزیره گفته است که صدام پس از نشست با ابراهیم یزدی در هاوانا، در حاشیه‌ی اجلاس غیرمتعهدها، به او گفته است که فرصت تاریخی برای ضربه زدن به ایران است. بخش‌هایی از گفته‌های صلاح عمر العلی در آن مصاحبه که ویدیویی آن در روزهای اخیر و در پی اظهار نظر زیباکلام درباره‌ی مسبب آغاز جنگ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود در پی می‌خوانید:

صلاح عمر العلی (نماینده‌ی وقت عراق در سازمان ملل): ... رفتم پیش صدام حسین و موضوع را به او گفتم... گفت فردا بعد از اجلاس عدم تعهد در خانه‌ای که سکونت دارم بگو که با وزیر خارجه‌ی ایران دیدار خواهم کرد... ما سه نفر: صدام حسین، ابراهیم یزدی و من در یک جلسه‌ی سه‌نفره نشستیم. گفت‌وگو در مورد مشکلات دو کشور شروع شد. گفت‌وگو در فضایی کاملا مثبت بین دو طرف انجام شد. برای او بسیار اهمیت داشت که مشکل دو کشور را بتواند حل کند... صدام هم بسیار مثبت در این گفت‌وگو شرکت می‌کرد. من ابراهیم یزدی را تا در بدرقه کردم. او خیلی از من ممنون شده بود. مرا بوسید و با من به گرمی خداحافظی کرد و رفت.

برگشتم به سمت صدام و او منتظر من بود... هر دو ساکت بودیم و من داشتم به آبی که کنار ما بود نگاه می‌کردم. او هم فکر می‌کرد. به من نگاه کرد و گفت: به چی فکر می‌کنی صلاح؟ گفتم: والله من در حقیقت در حس آن دیدار هستم و خیلی خوشحالم و خوش‌بین شدم... بعد از چند ثانیه به من نگاه کرد... و گفت می‌دانی این دیپلماسی چقدر تو را خراب کرده؟!... چه حل مشکلی بین ما و ایران صلاح؟ این فرصتی است که شاید در طول هر قرن بیش‌تر از یک بار اتفاق نیفتد. این‌ها اهواز را از ما گرفتند. شط‌العرب را از ما گرفتند، ما را تهدید کردند. می‌خواهند انقلاب‌شان را برای ما صادر کنند و فرصت ما الان که دچار از هم گسیختگی هستند، دچار تفرقه هستند و بین‌شان درگیری است، این یک فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از آن‌ها پس بگیریم و این امر را به تو می‌گویم و خودت را آماده کن به عنوان نماینده‌ی عراق در سازمان ملل که یک ضربتی به آن‌ها بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود و تمای حقوق را از آن‌ها باز پس بگیریم.

۲۵۹۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901772

دیگر خبرها

  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت