Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت زاهدان اظهار داشت: یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین مسائل برای هر کشوری برقراری امنیت مرزهاست و  از آنجایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز زیاد و همواره در تلاش برای وارد کردن ناامنی از طریق مرزها به کشورما هستند، مسئولیت مرزبانان عزیز بسیار مهم و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، مولوی اسماعیل زهی خاطرنشان کرد: همۀ ما باید برای موفقیت مرزبانان عزیز در حفاظت از مرزها دعا کنیم تا بتوانند این مسئولیت خطیر و مهم را به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه مسجدمکی اهل سنت زاهدان بر حمایت از مرزبانان تاکید کرد و افزود: چنانچه این عزیزان در جایی نیاز به کمک و راهنمایی دارند باید آنان را حمایت و راهنمایی کنیم هر چند که ملت ایران همواره به فکر مرزبانان عزیز هستند و در حوادثی که برای این عزیزان رخ داده با آنان اظهار همدردی کرده‌اند، زیرا این عزیزان فرزندان همین ملت هستند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و باید مردمی حرکت کند. رمز موفقیت این نیرو در جلب حمایت و اعتماد مردم است، زیرا حمایت مردم بزرگترین پشتیبان و سلاح نیروی انتظامی و هر نهاد و ارگانی به‌شمار می‌رود.
مولوی اسماعیل زهی تاکید کرد: نیروی انتظامی هر اندازه بیشتر با اقشار مختلف مردم اعم از علما، فرهنگیان، دانشگاهیان و... ارتباط داشته باشد به همان اندازه در برقراری امنیت منطقه و مرزها موفق‌تر خواهد بود.
وی تصریح کرد: توصیۀ ما به تمام فرماندهان و مسئولان پاسگاه‌های مختلف آن است که به افراد و نیروهای خودشان تاکید کنند که همواره در کنار مردم باشند و از تیراندازی در مواردی که مشکوک هستند به شدت اجتناب کنند.

کمک مردم محلی به حادثه‌دیدگان قطار زاهدان- تهران «مثال‌زدنی» بود

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل‌سنت زاهدان با تقدیر از نقش‌آفرینی مردم روستای "شورو" در کمک به حادثه‌دیدگان حادثۀ اخیر قطار زاهدان-تهران گفت: مردم عزیز روستاهای "شورو" و "گلوگاه" از توابع شهرستان زاهدان در حادثۀ خارج شدن قطار زاهدان- تهران از ریل راه‌آهن واقعاً ایثارگرانه نقش‌آفرینی کردند و پیش از رسیدن گروه‌های امدادی از زاهدان، به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.
وی تلاش‌های مردم در این حادثه را «مثال‌زدنی» توصیف کرد و افزود: رسیدگی مردم به حادثه‌دیدگان این سانحه مثال‌زدنی بود. کمک مردم محلی در این سانحه علامت بیداری و هوشیاری مردم ما و بیانگر آن است که این مردم برای تمام ملت ایران و تمام انسان‌ها ارزش قایل هستند.

۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مرزنشینان راه آهن نماز جمعه اهل سنت زاهدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟