Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا سیاهپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن از پلمپ منزل مسکونی یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستای آزادگان از توابع شهرستان بن دستورات قضایی لازم جهت بازرسی و تفتیش از منزل مربوطه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری ضمن پاکسازی محل و ورود به منزل موفق شدند حدود یک کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف و متهمان را که در حال خرید و استعمال مواد بودند دستگیر و همراه با پرونده قضایی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب بن کنند.

وی در ادامه گفت: پس از ارسال پرونده به مرجع قضایی، متهم اصلی با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد و محل مورد نظر به لحاظ آنکه تبدیل به مکانی برای توزیع و فروش مواد مخدر شده بود وفق مقررات پلمپ و دوربین‌های مدار بسته اطراف آن جمع آوری شد.

سیاهپور در پایان گفت: با توجه به آنکه مصرف و گرایش به مواد مخدر خود یکی از اساسی‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و امروزه ریشه و عامل اصلی بسیاری از جرایم و آسیب‌های دیگر نیز محسوب می‌شود، دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچگونه مماشاتی اقدام کرده و به مثابه این مورد در هر جا که ضرورت داشته و قانون اجازه دهد علاوه بر مجازات مجرمان، دستور پلمپ محل را نیز صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن محمدرضا سیاهپور روستای آزادگان از توابع شهرستان بن پلمپ منزل مسکونی توزیع کننده مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری کشف یک کیلوگرم از انواع مواد مخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کشف یک کیلوگرم از انواع مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال