Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در این رقابت‌ها که از روز جمعه گذشته با حضور ۷۸ شطرنج باز از ۱۹ استان کشور  در گرگان آغاز  شده بود در رده سنی زیر ۱۴ سال، سحر معصومی از گیلان با هفت پیروزی، یک تساوی و یک شکست و امتیاز مجموع ۷.۵ صدرنشین شد .

 

در این رده سنی، الینا سعادتمندی از مازندران با هفت پیروزی و ۲ شکست دوم شد و ستایش کریمی از تهران با ۶ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست به مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رده سنی زیر ۱۶ سال، ستاره سبط رسول از مازندران به همراه پروا بهزادنظیف از گیلان هر دو با هشت پیروزی و یک تساوی با مجموع ۸.۵ امتیاز به علت پوئن شماری به ترتیب اول و دوم شدند و پریماه جلالی دیگر شطرنج باز مازندرانی با ۶ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست با مجموع ۶.۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

 

در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز میترا اصغرزاده از البرز با هشت پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی رسید و آناهیتا زاهدی‌فر از تهران با هفت پیروزی، یک تساوی و یک شکست توانست به مقام دوم دست یابد.

 

در این رده سنی همچنین فاطمه معتمدی از مازندران با ۶ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست و مجموع ۶.۵ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

 

مسابقات شطرنج قهرمانی دختران زیر ۱۴، ۱۶ و ۲۸ سال کشور در ۹ دور و با رقابت 78 شطرنج باز برگزار شد که 15 نفرشان گلستانی بودند.


انتهای پیام / فا


مسابقات شطرنج دختران ایران در گرگان

 

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج اخبار استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی

استقلال برای حفظ صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر، محکوم به پیروزی مقابل ذوب آهن است...

طرفداری| تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس از ذوب آهن پذیرایی می‌کند.

استقلال بعد از تغییر و تحولات مدیریتی، به دنبال حفظ صدرنشینی است. جواد نکونام بعد از جنگ علنی با مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان و جدایی علی خطیر، حالا با آرامش بیشتری برای پنج هفته حساس پایانی برنامه‌ریزی می‌کند. استقلال 54 امتیازی که پرسپولیس را در یک قدمی خود می‌بیند کار سختی مقابل ذوب آهن دارد. تیم تحت هدایت محمد ربیعی روندی سینوسی در لیگ برتر بیست و سوم داشته و اکنون در رتبه هشتم جدول ایستاده است. ذوب آهن در پنج بازی اخیر خود یک در میان برده و باخته و رابطه خوبی با تساوی ندارد. از طرف دیگر آمار پنج بازی اخیر دو تیم کاملا به سود آبی‌پوشان است. استقلال در این دیدارها چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده و روی کاغذ از شانس بیشتری برای تصاحب سه امتیاز برخوردار است.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - ذوب آهن

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 20:30

ورزشگاه: آزادی - تهران

داور: کوپال ناظمی | کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی | ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

5 تقابل اخیر دو تیم

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در دیدار سوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان