Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مقتدی الصدر در این بیانیه که بعد از ظهر (جمعه) با دست خط خود منتشر شده است، نمایندگان ائتلاف سائرون را خطاب قرار داد و گفت: «مشارکت را فورا و بدون تردید به تعلیق دربیاور. این تنها امید من به تو است».

او در این بیانیه از سایر نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی خواسته است دست به اقدام مشابه بزنند و فشار‌ها به دولت جهت موافقت با مطالبات معترضان را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر ائتلاف سائرون که ۵۴ کرسی در پارلمان عراق (از مجموع ۳۲۸ کرسی) دارد، گفته است طرح ارائه شده از دولت عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق، باید مورد «رضایت مردم و مرجعیت» عراق واقع شود.

این واکنش و درخواست مقتدی الصدر از نمایندگان ائتلاف سائرون در حالی صورت می‌گیرد که او دو روز پیش و در بحبوحه تظاهرات گفته بود که مصلحت نمی‌بیند از این تظاهرات حمایت کند و آن را از مردمی بودن به حزبی بودن تبدیل کند.

اعتراضات در عراق از روز سه‌شنبه در عراق آغاز شده و شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، خواستار اصلاحات، افزایش اشتغال، مبارزه جدی با فساد و بهبود خدمات دولتی هستند.

دولت عراق بعد از دو روز اعلام کرد که گفتگو‌ها با نمایندگان معترضان را با هدف بررسی خواسته‌های مشروع آن‌ها آغاز کرده است.

مرجعیت عالی شیعیان عراق نیز امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن حمایت از خواسته‌های معترضان، از دولت و پارلمان خواست به وظایف خود عمل کنند و دست به اصطلاحات واقعی و جدی بزنند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مقتدی صدر عراق پارلمان عراق مرجعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»