Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق روز جمعه در واکنش به برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف عراق خواستار گوش فرا دادن به خواسته‌های ملت عراق و محاکمه فاسدان و مبارزه با کاغذبازی اداری شد.

وی که در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می‌کرد، افزود: «ملت عراق از تروریسم و فساد رنج برده و نباید به هرج و مرج طلبان اجازه مصادره تظاهرات داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس پارلمان عراق با اعلام حمایت از خواسته تظاهرات کنندگان عراقی خواستار حمایت از اموال دولتی شد و از بررسی مجدد ساختار سازمان‌های نظامی در این کشور خبر داد.

وی تاکید کرد:«چاره‌ای جز اقدامات واقعی در راستای خواسته‌های مردم نیست و اگر دولت در اجرای خواسته‌های معترضان کوتاهی کند به تظاهرات خواهیم پیوست.»

تظاهرات در برخی از شهرهای عراق از سه‌شنبه این هفته (نهم مهر) در اعتراض به شرایط اقتصادی، عدم اشتغال‌زایی و عدم مقابله با فساد آغاز شده و همچنان به صورت پراکنده در برخی شهرهای این کشور ادامه دارد.

مقتدی الصدر، رهبر جریان الصدر و ائتلاف سائرون عراق امروز در واکنش به این تظاهرات از نمایندگان ائتلاف متبوع خود خواست که تا زمانی که دولت برنامه مورد رضایت مردم و مرجعیت را ارائه نکند، از مشارکت در جلسات پارلمان خودداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا به هتاکی بی‌شرمانه محمدرضا شهبازی، مجری صداوسیما که در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» واکنش نشان داد.

آشنا نوشت؛ اسکل نباشید؛ چه برای نظام و چه برای غیرنظام.

حرام لقمه نباشید؛ چه برای اصول و چه برای اصلاح.

بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901975

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند