Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نژاد مهدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: ما در حالی مقابل سپاهان شکست خوردیم که صاحب توپ و میدان بودیم و مستحق این شکست نبودیم. سپاهان بازیکنان با تجربه ای دارد و در نهایت موفق شدند این شهر آورد را به نفع خودشان به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: سپاهانی ها بازی خوبی را ارائه نکردند و ما هم می توانستیم برنده میدان باشیم، اما آنها با یک بازی فیزیکی که در تخصص امیر قلعه نویی است، توانستند پیروز میدان شوند.   نژاد مهدی در مورد عملکرد داور این دیدار هم اظهار کرد: به نظر می رسید گل ما درست است اما آفساید گرفتند. همچنین داور هم می توانست یک پنالتی را به نفع ما بگیرد.

 بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - ذوب آهن صفر/ صدر جدول طلایی ماند/ دربی آبی‌ها را قلعه نویی بُرد

مدافع ذوب آهن در پایان درباره حرکات منصوریان بیان کرد: منصوریان تجربات زیادی دارد و با حرکاتش در کنار خط باعث ایجاد انگیزه می شود. در بازی با سپاهان نتوانستیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.   انتهای پیام/ اظهارات مدافع ذوب آهن درباره بازی با سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!