Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:40:24 GMT

برترین بانک های ژاپنی کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۳۸۰۴

حدود ۲۰۰ بانک در حال حاضر در ژاپن فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، موسسه " کورپوریت فایننس" در گزارش جدید خود به معرفی برترین بانک‌های ژاپنی پرداخت. نظام بانکی در ژاپن شامل بانک‌های داخلی و خارجی است. در حال حاضر حدود ۲۰۰ بانک در ژاپن فعالیت دارند که برخی از آن‌ها دارای فعالیت در مناطق محدودی از این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه رتبه بندی " مودی" نظام بانکی ژاپن را باثبات رتبه بندی کرده است. در ادامه با برترین بانک‌های ژاپنی آشنا می‌شوید:

۱-میتسوبیشی

بزرگ‌ترین بانک ژاپنی که در سال ۱۸۸۰ میلادی تاسیس شد و در ۵۰ کشور فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد و ۱۴۰ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند. این بانک ۱۲ میلیون مشتری دارد.

۲- پست بانک

این بانک ژاپنی که در سال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس شد و علاوه بر ژاپن در دیگر کشورها نیز فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد و ۱۳ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند. این بانک ۲۳ هزار و ۸۷۹ شعبه دارد.

۳- میزوهو فایننشیال گروپ

این بانک ژاپنی که در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس شد و علاوه بر ژاپن در آمریکا و اروپا نیز فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد و ۶۰ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۴- سامیتومو میتسوئی گروپ

این بانک ژاپنی که در سال ۲۰۰۲ میلادی تاسیس شد و علاوه بر ژاپن در ۳۸ کشور دیگر نیز فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد و ۷۰ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۵- نورین چوکین بانک

این بانک ژاپنی که در سال ۱۹۲۳ میلادی تاسیس شد و علاوه بر ژاپن در لندن، نیویورک، سنگاپور، پکن و هنگ کنگ نیز فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد.

۶- رزونا بانک

این بانک ژاپنی که در سال ۲۰۰۱ میلادی تاسیس شد و بیشتر رویکرد توسعه محور دارد تا سرمایه گذاری. این بانک هم چنین فعالیت بیمه ای گسترده ای نیز دارد. مقر اصلی این بانک در شهر توکیو قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان بانک ژاپن مودی نظام بانکی ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی