Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) بدون نصب آسانسور و مناسب سازی آن برای افراد کم توان و نا توان گفت:من همواره نسبت به مناسب سازی ایستگاه‌های مترو برای افراد کم توان و ناتوان تاکید داشتم و پیش تر این موضوع را در دو ایستگاه محمدیه و بسیج نیز مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) بدون داشتن آسانسور در حالی بود  که من بار‌ها اعتراض خودم را نسبت به مناسب سازی کامل ایستگاه‌های تازه تاسیس در خطوط ۶ و ۷ مترو اعلام کرده بودم.

نژاد بهرام با اشاره به این نکته که در کنار هزینه‌های کلان احداث و افتتاح یک ایستگاه مترو هزینه نصب پله برقی و آسانسور آن بسیار  ناچیز است گفت: زمانی که با آقای هاشمی صحبت کردم او هزینه نصب آسانسور برای ایستگاه های مترو تازه تاسیس را مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که این مبلغ یک هزارم هزینه ساخت ایستگاه مترو است.

بیشتر بخوانید: تن‌پوش ریاضت در قواره مردم برای مقابله با جنگ اقتصادی 

او تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم مدیران مترو را به نصب آسانسور در دو ایستگاه محمدیه و بسیج تا آخر مهر ماه ملزم کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مدیران مترو در پاسخ به این سوال که چرا ایستگاه های تازه تاسیس مترو را بدون پله برقی و آسانسور افتتاح و مورد بهره برداری قرار می دهند گفت: مدیران مترو تنها مشکلات مالی را مهمترین عامل در تکمیل نشدن تجهیزات ایستگاه ها اعلام می کنند.

انتهای پیام/

مشکلات مالی دلیل تکمیل نشدن تجهیزات ایستگاه های تازه تاسیس مترو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است