Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ لسترسیتی، به تحسین از همتای اسکاتلندی اش در لیورپول پرداخت.

طرفداری - بن چیلول، مدافع چپ لسترسیتی به تحسین از اندرو رابرتسون همتای اسکاتلندی اش در لیورپول پرداخت و او را بهترین فول بک حال حاضر جهان نامید. 

به گزارش Goal، لیورپول و لسترسیتی امروز (5 اکتبر) از چهارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت و چیلول و رابرتسون شانس این را خواهند داشت که در مقابل هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع چپ جوان لسترسیتی و تیم ملی انگلیس اما، بر این باور است که همتایش در لیورپول، بهترین فول بک جهان است. مدافع چپ 22 ساله روباه ها در گفت و گو با وب سایت رسمی لسترسیتی، عنوان کرد: 

رابرتسون بازیکن فوق العاده ای است. از نظر من او بهترین فول بک حال حاضر فوتبال است و این اصلا اغراق آمیز نیست. 

چیلول در ادامه عنوان کرد که به بازی های رابرتسون 25 ساله توجه می کند تا ببیند چگونه می تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود. او در این باره اظهار داشت: 

من به عنوان کسی که چند سالی از او کوچک تر هستم، بازی های او را تماشا می کنم. و وقتی لیورپول بازی می کند، به عملکرد او توجه می کنم تا ببینم چگونه می توانم به بازیکن بهتری تبدیل شوم. کسی مانند او که پاس گل می دهد و به خط حمله اضافه می شود، از لحاظ هجومی یکی از بهترین ها است. از طرفی دیگر او از نفطه نظر دفاعی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و بنابراین به طور قطع در حال حاضر به بازی های او توجه می کنم تا پیشرفت کنم. امیدوارم بتوانم او را به چالش بکشم و اطمینان دارم که به عنوان یکی از بهترین های جهان، می توانم این کار را انجام دهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!

گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است. الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود، اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند، اما انتظار می‌رود آن‌ها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست