Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اخیرا سامسونگ تصمیم گرفته است که کارخانه های تولید گوشی های هوشمند خود را در چین ببندد و آخرین کارخانه خود را در این کشور تعطیل کرد. تولید در Huizhou از چند ماه پیش متوقف شده بود و ازدیروز ، کارخانه به طور کامل تعطیل شد.

کارخانه Huizhou تولید 64میلیون گوشی از 394 میلیون تولید کل گوشی های سامسونگ را در سال 2017 پوشش داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2011 ، این کارخانه 70 میلیون تلفن تولید کرده بود ، در حالی که کارخانه تیانجین که سال گذشته تعطیل شد ، 56 میلیون گوشی تولید کرده بود.

سامسونگ کارخانه تلفن های هوشمند را بست

تعطیلی کارخانه ها به این معنی نیست که سامسونگ چین را به طور کامل ترک کرده است. این غول فناوری به فروش تلفن در آنجا ادامه خواهد داد. با این حال ، رقابت شدید مارک های محلی باعث از بین رفتن مزیت تولید تلفن در چین شده است.

به گفته «پارک سونگ» تحلیلگر کیپ سرمایه گذاری و اوراق بهادار ، به زودی سهم بازار سامسونگ به یک درصد کاهش می یابد زیرا مصرف کنندگان چینی برای مدل های مقرون به صرفه به مارک های محلی و برای مدل های رده بالا به هواوی و اپل مراجعه می کنند.

با بسته شدن کارخانه، تجهیزات تولید بلا استفاده به سایر نقاط جهان منتقل می شوند. این شرکت به دلیل پایین بودن هزینه تولید ، ظرفیت تولید خود را در کشورهایی مانند هند و ویتنام گسترش می دهد.

گوشی های سامسونگ قرار است به روش « ODM» در چین عرضه شوند. «Galaxy A6» و « Galaxy A10» نخستین گوش هایی هستند که به این روش تولید شده اند.

ODM مخفف Original Design Manufacture به معنی استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر میباشد.

انتهای پیام/

289 / 159 سامسونگ ODM

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی