Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در نشست خبری این بازی گفت: برای ما امروز چهره غمگین فوتبال رخ داد. بازی خیلی خوب و برابری بود.

گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در نشست خبری این بازی گفت: برای ما امروز چهره غمگین فوتبال رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خیلی خوب و برابری بود.

فکر می کنم از بازی های قبل بهتر بازی کردیم. فوتبال همین است. وقتی در آخر بازی گل می خورید می فهمید فوتبال همین است.

وی درباره حمایت هواداران اظهار داشت:برای نمایش یک فوتبال زیبا استادیوم امروز زیبا بود و طرفداران دو تیم هم عالی بودند. فکر می‌کنم هر دو تیم در سطح این ورزشگاه و بازیکنان بازی کردند. من به تیم خودم امید زیادی دارم چرا که ما همه کارها را خوب انجام دادیم اما در گلزنی موفق نبودیم. امروز از نظر موقعیت‌سازی از حریف بهتر بودم اما توپ‌های ما گل نشد و به مشکل خوردیم اما به تیمم تبریک می‌گویم چرا که خوب بازی کردیم.

کالدرون خاطرنشان کرد: وقتی مقابل تیم‌های مدعی می‌بازید فاصله‌ها زیاد می‌شود و از این به بعد وظیفه ما است که بقیه بازی‌ها را ببریم.هرچند که تیم‌های مدعی هم با هم بازی می‌کنند. ما در شش بازی اول با سه مدعی بزرگ بازی کردیم و مقابل آنها نتیجه خوبی نگرفتیم. فکر می‌کنم اگر سه چهار بازی آینده را ببریم باز هم می‌توانیم در کورس قرار بگیریم.  

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس ضعف بدنی دارد که در دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار می‌کند، تصریح کرد: ما امروز در دقیقه 95 و از روی ضربه کرنر گل خوردیم و این موضوع ربطی به ضعف بدنی ندارد. برای بازی با سپاهان هم برنامه‌ریزی فدراسیون به گونه‌ای بود که ما دو روز کمتر از حریف زمان برای استراحت و ریکاوری داشتیم. ما به این شرایط عادت کرده‌ایم؛ متاسفانه تصمیماتی گرفته می‌شود که ما از آنها آسیب می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: سپاهان چون ریکاوری بهتری نسبت به ما داشت توانست در لحظات پایان بر ما مسلط شده و به پیروزی برسد، اما امروز ما در دقایق پایانی و از کرنر گل خوردیم. ما امروز 9 موقعیت گلزنی داشتیم و شهرخودرو 7 فرصت گلزنی داشت و توانست یک گل هم بزند. با این شرایط شما می‌توانید نظر خودتان را داشته باشید و چون ما باخته‌ایم از ما انتقاد کنید.

کالدرون درخصوص ضعف پرسپولیس در گلزنی و عملکرد علی علیپور، گفت: شرایط گلزنی ما نگران کننده است . علیپور امروز خوب بازی کرد، اما شانس زیادی برای گلزنی نداشت.

وی در مورد غیبت سیدجلال حسینی، اظهار داشت: باید از خودش بپرسید. او بخاطر دردهایی که داشت 15 روز با تیم تمرین نکرد. 6 روز قبل از بازی جام حذفی با وی صحبت کرده و به او گفتم که چون همراه تیم تمرین نکرده دو بازی آینده را از دست خواهد داد. قرار بود وی استراحت کند تا به شرایط ایده‌آل برسد و دوران نقاهتش را سپری کند. بازیکنی که 36-37 سال سن دارد و دو هفته هم تمرین نکرده نمی‌تواند در تیم باشد و جایی در ترکیب من ندارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی