Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح شنبه در کارگاه آموزشی روحانیون و مبلغین زائر اربعین حسینی در محمودآباد گفت ؛ حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین نشان‌دهنده نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌های جهان است و این فرهنگ به خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان منجر شده است.

وی با بیان اینکه، نفوذ گفتمان مقاومت در جهان موجب انزوای نظام سلطه در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ حسینی است در جهان گسترش پیدا کرده است

این مدرس حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره پیروزی های مختلف جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: در حمله پیروزمندانه مقاومت انصارالله یمن به مناطق استراتژیک سعودی‌ها و منهدم کردن سه تیپ از مزدوران سعودی در نجران نمونه‌ای از این اقتدار را به وضوح می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، امروز فرهنگ مقاومت خاری در چشم استکبار جهانی است، افزود: تا کنون همه تلاش دشمن برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این فرهنگ با شکست مواجه شده است و فتنه انگیزی های آنان خللی در عظمت اربعین حسینی ایجاد نخواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه، حرکت میلیونی اربعین مهمترین و بزرگترین راهپیمایی در عصر جدید است، گفت: این اجتماع عظیم نشانه شکل‌گیری یک تمدن جدید اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورای حسینی است

شکریان با اشاره به اینکه، دشمن از حضور بی‌نظیر و میلیونی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به شدت هراسان است، افزود: امروز این حرکت عظیم میلیونی به نمایش اقتدار و عظمت امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان تبدیل شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، اربعین حسینی را نمایش جوشش حسینی در برابر ظلم و استبداد زمانه دانست و بیان کرد: هیچ قدرت مادی نمیتواند موجب کمرنگ شدن این حضور بی‌نظیر شود و این حرکت میلیونی بزرگترین رخداد معنوی جهان است .
 

کد خبر 4736914

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی محمودآباد اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شیراز گردشگری گرگان خطبه های نماز جمعه اجلاس جاده ابریشم آتش نشانی مرز مهران ایلام شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی