Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:32:51 GMT

سندرز از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۰۲۲

سندرز از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، برنی سندرز، سناتور مستقل ایالت ورمونت که یکی از داوطلبان کسب نامزدی ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به حساب می‌آید، روز گذشته (جمعه) از بیمارستانی در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرزِ ۷۸ ساله که روز سه شنبه به علت درد قفسه سینه در این بیمارستان بستری شده بود، اکنون به طور کامل مورد درمان قرار گرفته است. پزشکانِ معالج وی گفتند دو سرخرگِ سندرز مسدود شده بود که آن‌ها با قرار دادن دو اِستنت (فنر‌های ویژه که رگ‌های مسدود شده را باز نگه می‌دارند)، آن دو رگ مسدود شده را باز کرده اند. آنها افزودند که انتظار ندارند سندرز به هیچ نوع جراحی یا عملیات پزشکیِ بیشتری در رابطه با این بیماری، نیاز داشته باشد.

برنی سندرز در حالی از بیمارستان خارج شد که روی پا‌های خودش بود و حالش خوب به نظر می‌آمد. وی سپس به همراه همسرش، در یکی از دو خودرو سرویس مخفی آمریکا که حامل محافظانش بود، سوار شد و محوطه بیمارستان را ترک کرد.

از آن جایی که به نظر می‌رسد برنی سندرز سلامتی خود را به میزان قابل توجهی بازیافته باشد، ستاد انتخاباتی وی اعلام کرد که او در چهارمین مناظره تلویزیونی میان داوطلبان کسب نامزدی ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات که قرار است در ۱۵ اکتبر (۲۳ مهرماه) برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار

عبدالغفور عتید، رئیس فوایدعامه طالبان برای بدخشان می‌گوید بر اثر بارندگی‌های شدید صبح امروز سرک عمومی این ولایت به‌روی ترافیک مسدود شده است. 

وی افزود سیلاب‌ها در بیش‌تر از ۱۰ نقطه‌ای مسیر شاهراه عمومی بدخشان - تخار در قریه‌های «کته دره و بلوچ‌های» ولسوالی‌های کشم و ارگو بندش ایجاد کرده و این مسیر در حال حاضر مسدود می‌باشد.

گفته می‌شود که براثر سرازیر شدن سیلاب، چند نقطه در مسیر شاهراه بدخشان-تخار تخریب شده است.

این درحالیست که مسئولان در ولسوالی کشک رباط سنگی می گویند که شاهراه هرات_تورغندی به روی رفت‌وآمد باز است.

این شاهراه شب گذشته برای لحظاتی بسته بود و پس از آن از سوی مسئولان بازگشایی شد.

به گفته منابع محلی مسیر رفت و آمد سرک هرات تورغندی به دلیل شکستگی پل پروانه مسدود شده بود.

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان در تازه‌ترین اعلامیه‌‌اش از جاری‌شدن سیلاب‌های شدید در شش ولایت کشور خبر می‌دهد.

سیلاب‌های اخیر در افغانستان خسارات جانی و مالی در برخی ولایت‌های افغانستان در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید