Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاد در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار شد. در این آزمون تعداد ۷۰ هزار و ۹۴ نفر ثبت نام کردند که در ۱۱ مجموعه و ۴۲ رشته به رقابت پرداختند و نتایج نهایی آزمون دوشنبه ۲۵ شهریورماه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال تحصیلی ٩٨-٩٩ ، براساس جدول ظرفیت که امروز شنبه ۱۳ مهر در سایت مرکز سنجش قرار می‌گیرد، انجام می‌شود.

ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ از از سـاعت ١۴ روز یکشـنبه ۱۴ مهر تا ساعت ١۶ روز سه شنبه ۱۶ مهر ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن کد رھگیری خـود نسبت به ثبت نام اقـدام نماینـد.

تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، لذا داوطلبان استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل ھستند.

افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و در ھر یک از دوره ھای عادی یا شھریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنھا لغو شده و قابل بازگشت نیست.

دانشگاه های محل پذیرش اولیه موظفند در صورتیکه پذیرفته شدگان قبلی در طی مراحل تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیگری پذیرش شوند تسھیلات آموزشی لازم برای انتقال به محل پذیرش جدید را فراھم آورند و با جابجایی ایشان مخالفت نکنند.

مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راھنمای ثبت نام افرادی که در آزمون سال دوره ھای رایگان پذیرفته شده و ثبت نام نکنند یا انصراف دھند مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۹ نیستند، بنابراین افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره ھای عادی (رایگان) پذیرفته می شوند، درصورت عدم ثبت نام یا عدم مراجعه به دانشگاه یا انصراف از تحصیل مشمول محرومیت یکساله خواھند شد.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواھد شد و نتایج مرحله تکمیل ظرفیت ۱۸ آبان ماه از طریق سایت مرکزسنجش آموزش پزشکی اعلام خواھد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علوم پزشکی آزمون ارشد تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود