Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:03:25 GMT

صبحگاه مشترک نیروی مسلح در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۲۵۱

صبحگاه مشترک نیروی مسلح در سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، صبحگاه مشترک نیروی مسلح در سمنان با حضور استاندار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه قائم، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

رده‌های مختلف نیروی انتظامی استان سمنان در قالب یگان‌های مجزا و نیز یگان‌هایی از دیگر نیرو‌های مسلح این استان در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهان نظامی استان سمنان به همراه استاندار پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از یگان‌های مستقر در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان سمنان سان دیدند.

در این مراسم از نیرو‌های نمونه و پیشکسوتان انتظامی استان تجلیل و حکم ترفیع درجه برخی از پرسنل نیروی انتظامی استان به آن‌ها اعطا شد.

انتهای پیام / م

اجرای برنامه صبحگاهی نیروهای مسلح در سمنان با حضور استاندار سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس