Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته (جمعه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند. تاریخ انتشار: 09:09 - 13 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۵۴۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (جمعه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ ستارگان قطر/ الشحانیه یک - ام‌صلال یک

در هفته ششم لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم‌های الشحانیه و ام‌صلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین رضاییان ملی‌پوش ایرانی تیم الشحانیه در این بازی ۹۰ دقیقه به میدان رفت و موفق شد تک‌گل تیمش را در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. این اولین امتیاز فصل تیم الشحانیه بود و به این ترتیب این تیم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

لیگ ستارگان قطر/ العربی ۳ - الخور یک

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته ششم لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم‌های العربی و الخور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. مرتضی پورعلی‌گنجی در این بازی از ابتدا در ترکیب العربی قرار داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. العربی با ثبت این نتیجه ۱۳ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

ژوپیر لیگ بلژیک/ شارلوا یک - اندرلخت ۲

در هفته دهم از رقابت‌های ژوپیرلیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های شارلوا و اندرلخت به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. کاوه رضایی و علی‌قلی‌زاده ۲ بازیکن ایرانی تیم شارلوا به ترتیب از دقایق ۷۰ و ۷۶ وارد زمین شدند، اما موفق نشدند از شکست تیم‌شان جلوگیری کنند. با ثبت این نتیجه شارلوا ۱۲ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی لژیونرها میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

طرفداری | هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد