Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:31:14 GMT

عجایب شهر/ بزرگ‌ترین بازار تورنتو + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۴۲۶

عجایب شهر/ بزرگ‌ترین بازار تورنتو + عکس

در کلانشهر تورنتو بازاری بسیار بزرگ از کانتینرهای بازیافتی کشتی‌ها احداث شده است که روزانه پذیرای جمعیت زیادی از مردم این شهر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این روزها مردم کلانشهر تورنتو، مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا، با بازدید از بزرگ‌ترین بازار ساخته شده از کانتینرهای بازیافتی کشتی‌ها نهایت لذت را می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازار که در فضایی به مساحت حدود ۱۰ هزار مر مربع احداث شده است، از تعداد زیادی کانتینر بازیافتی کشتی و با هدف ایجاد محیطی بسیار پویا ساخته شده است و به عنوان یک مرکز اجتماعی روزانه پذیرای جمعیت زیادی از مردم تورنتو است.

معمارانی که بازار جدید تورنتو را احداث کرده‌اند در نظر دارند پس از جمع‌آوری بازار موقتی، فضای آن را به پارکی عمومی تبدیل کنند. به همین منظور برای زمینه سازی پارک در آینده، پروژه کانتینر کشتی را باید به گونه‌ای طراحی می‌کردند تا به عنوان یک مرکز اجتماعی عمل کند. از طرفی کانتینرهای بازیافتی کشتی‌ها باید طوری نصب می‌شد که به راحتی قابل باز شدن بود، چرا که معماران قصد داشتند از این کانتینرها برای ایجاد پروژه‌های جدید در آینده بهره گیرند. 

سازندگان در طراحی بازار ساخته شده از کانتینرها نهایت دقت خود را به کار بردند تا فضایی ایجاد کنند که ساکنان استان انتاریو را به خوبی به خود جذب کند به همین منظور سعی کردند فضای داخلی بسیار پرنوری ایجاد کنند. علاوه‌براین، در بین غرفه‌ها محوطه‌های بازی تعبیه شده است که فرصت نفس کشیدن در هوای باز را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

این بازار از سه طبقه تشکیل شده است؛ طبقه همکف مجموعه‌ای از فضاهای به‌هم چسبیده است که میزبان فروشگاه‌های خرده فروشی، قهوه‌خانه‌های و فروشگاه‌های مواد غذایی است. علاوه براین، غرفه‌های متعددی از طبقه همکف به ملزومات بازار، نظیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، زیرساخت‌های آبرسانی و موارد دیگر اختصاص داده شده است.

طبقه بالای بازار نیز به صورت شبکه مانند ساخته شده است به طوری که در بین غرفه‌ها دالان‌ها و محوطه‌هایی تعبیه شده است که می‌تواند به عنوان مکانی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی عمل کند. طراحی منحصربه‌فرد طبقه سوم بازار فضایی بسیار پویا برای بازار به وجود آورده است.    

کد خبر 392078

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عجایب شهر تورنتو اونتاریو کلانشهرهای جهان شهرهای جهان بازار کانادا کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ