Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: متاسفانه مرز خسروی همچنان بسته است و فعلا شرایط بازگشایی آن نیست و افرادی که به آن‌ها اعلام شده بود از مرز خسروی عبور کنند باید به مرز مهران مراجعه کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اربعین از چند روز گذشته آغاز شده است و خوشبختانه در مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه هیچ مشکلی نداریم و جریان عبور از مرز‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتحی‌زاده گفت: مرز مهران به واسطه حجم زیادی که دارد عبور خودرو‌های کاپوتاژی از آنجا ممنوع شده است.

وی گفت: فرآیند صدور گذرنامه و برگ‌تردد اربعین هم به خوبی در حال انجام است و بیش از ۲۴۰ هزار در خواست ارسال شده که نزدیک ۱۸۰ هزارتا برگ تردد چاپ شده است.

فتحی‌زاده گفت: افرادی که درخواست برگ تردد دارند، کدملی را به سرشماره ۱۱۰۳۰۰۰۰۱۰ ارسال کنند و کد تحویل مرسوله را دریافت و پس از مراجعه به اداره پست محله برگ تردد را دریافت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه مرز خسروی همچنان بسته است و فعلا شرایط بازگشایی آن نیست و افرادی که به آن‌ها اعلام شده بود از مرز خسروی عبور کنند باید به مرز مهران مراجعه کنند.

وی گفت: توصیه امنیتی خاصی که به زائران دارم این است که زائران هنگامی که به آن سوی مرز مراجعه می‌کنند فقط با خودرو‌های مورد تایید تردد کنند و برای تردد از مسیر‌های اصلی عراق عبور کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرز خسروی مرز شلمچه مرز مهران مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با آغاز برداشت محصول گندم، مسئولان کمیته امداد از افزایش ۵۰ درصدی زکات در این شهرستان خبرمی دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد