Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:40:12 GMT

رویای بر باد رفته گلر استقلال در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۴۵۵

رویای بر باد رفته گلر استقلال در آزادی

دروازه‌بان استقلال با رکورد کلین شیت در تاریخ رقابت‌های باشگاهی ایران در رویای اولین کلین شیت فصل سوخت.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دو فصل بعد از ثبت رکورد کلین شیت در تاریخ باشگاهی ایران حالا برای چشیدن طعم اولین کلین شیت در لیگ نوزدهم با حسرت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. این دروازه‌بان ملی‌پوش بعد از پوشیدن پیراهن شماره یک استقلال دستخوش بدشانسی‌هایی شد که روزهای ابتدایی فصل را برای او بسیار تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله دریافت گل‌های دقیقه پایانی تا فشارها روی او بیشتر شود.


حسینی برای فرار از این وضعیت تلاش دو چندانی را در دستور کار قرار داد تا به قولی که به طرفداران بعد از بازی با فولاد داده بود، عمل کند. در بازی با ذوب‌آهن با وجود نمایش خوب از این دروازه‌بان اما باز هم استقلال و او با بدشانسی دیگری روبرو شدند تا دوباره فشارها بیشتر شود درست مثل بازی حذفی با گل ریحان که یک شوت سرکش و اشتباه محاسباتی مانع چشیدن کلین شیت شد.

 


مرد شماره یک و ملی‌پوش استقلال خیلی امیدوار بود طلسم ناکامی‌هایش در بازی با گل‌گهر سیرجان در تهران شکسته شود اما این بار هم اعلام یک پنالتی عجیب و غیرمنتظره نقش اول را بازی کرد تا مدافعان استقلال هم این هنرنمایی علی کریمی را تکمیل کرده و با ایستادن و تماشای سیو پنالتی سیدحسین دوباره این فرصت را به بهنام برزای بدهند تا رویای کلین شیت گلر استقلال را بر باد بدهد.


مسلما اگر پنالتی غیرمنتظره و در ادامه غفلت مدافعان استقلال نبود الان سیدحسین حسینی با سیو اولین پنالتی فصل و ثبت کلین شیت با روحیه بهتر و بالاتری برای ادامه فصل آماده می‌شد نه این که حسرت چشیدن طعم کلین شیت را بخورد! با این حال گلر استقلالی‌ها در نیمه دوم به خصوص در یکی دو صحنه با حضور به موقع مانع باز شدن دروازه آبی‌ها شد تا کابوس گل خوردن در دقایق پایانی از بین رفته و استقلال به اولین برد فصلش در لیگ برسد.

 

 

سید حسین حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی