Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه نیکوکاران اردکانی با اقدامی خداپسندانه به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند، گفت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خیران و حامیان اردکانی ۸۰ میلیون تومان برای امر تحصیل دانش آموزان ایتام و محسنین  زیرپوشش کمیته امداد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کمک‌های اهدایی به‌ صورت نقد و کالا بود که بلافاصله در بین دانش آموزان یتیم و محسنین شهرستان اردکان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان ادامه داد: ارزش کمک‌های غیر نقدی ۶۰ میلیون تومان شامل کیف، کفش، مانتو، چادر و نوشت‌ افزار بود.

او افزود: هم‌ اکنون ۵۲ دانش‌آموز یتیم و ۲۱۷ دانش‌آموز نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد اردکان قرار دارند و در مقاطع ابتدائی و متوسطه در حال تحصیل هستند.

خلیلی ادامه داد: هزار و ۳۷۵ حامی نیکوکار حمایت ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را در شهرستان اردکان بر عهده‌ دارند و ماهیانه کمک‌های خود را به‌حساب آنان واریز می‌کنند، کمک‌های اهدایی از سوی حامیان و نیکوکاران با توجه به نیت آنان برای کمک‌هزینه تحصیلی، معیشت، جهیزیه و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.

حامیان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا تماس با شماره‌های ۰۳۵۳۲۲۳۷۱۷۳ و ۰۹۱۳۴۵۱۸۲۸۸ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ی

 نیکوکاران اردکانی به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکرد‌ها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، افزود: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین