Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@18:18:23 GMT

از مرز مهران چند نفر عبور کردند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۵۹۶

از مرز مهران چند نفر عبور کردند؟

استاندار ایلام آخرین آمار تردد از مرز بین‌المللی مهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی دشتکی» اظهار کرد: روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه مصادف با چهارمین روز از ماه صفر بیش از ۵۶ هزار و ۷۲۱ نفر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند که این آمار در نوع خود نسبت به مدت مشابه بی‌سابقه بوده و بیش از ۱۰ برابر افزایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به آمار خروج زوار ایرانی در چهار روز اول ماه صفر اشاره کرد و گفت: جمع کل خروج زوار از مرز مهران در این چهار روز ۱۰۵ هزار و ۵۶۳ نفر بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ که ۲۰ هزار و ۵۵۵ نفر بوده، رشدی ۵ برابری داشته است.

استاندار ایلام گفت: جمع کل ورود زوار از مرز مهران در این چهار روز به ۳۰ هزار و ۵۳۳ نفر رسیده، این میزان در مدت مشابه سال ۹۷ که ۴ هزار و ۹۵۵ نفر بوده، رشدی ۶ برابری داشته است.

سلیمانی در ادامه به مجموع تردد زوار در چهار روز اول ماه صفر از مرز مهران اشاره کرد و گفت: جمع کل تردد زوار در چهار روز اول ماه صفر از مرز مهران در سال ۹۷ عدد ۲۵ هزار و ۵۱۰ نفر را نشان می دهد این در حالی است که این میزان امسال به ۱۳۵ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است و رشدی بیش از ۵ برابر داشته است.

وی در پایان علل افزایش این حجم تردد زوار از مرز مهران را علاوه بر مزایای این مرز از جمله نزدیکی و آماده بودن زیرساخت‌ها، عواملی چون امنیت بالای مرز عنوان کرد و گفت: حتی اوضاع و احوال داخلی عراق در چند روز گذشته هم تاثیری در تردد روان و امن از مرز بین‌المللی «مهران» نداشته است.

سلیمانی‌دشتکی در پایان تاکید کرد: علی‌رغم افزایش قابل توجه زوار در مرز مهران، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات و ایجاد یک تردد سالم، امن و روان اتخاذ شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرز مهران ایلام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو

دریافت 733 KB

به گزارش همشهری آنلاین، نعیمه نظام‌دوست بازیگر در پاسخ به سوال مجری که پرسید دوست داری با کدام بازیگر ازدواج کنی گفت با مهران مدیری.

کد خبر 848162 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران مهران مدیری

دیگر خبرها