Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: امروز با نظمی که با تلاش نیروی انتظامی، همراهی مردم و پشتیبانی دستگاه قضا در جامعه برقرار است، دشمن از داخل ایران ناامید شده و به سراغ ملت عراق رفته و در عراق توطئه می‌کند تا شاید بتواند مردم عراق را نسبت به ایران بدبین کند.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در بندرعباس، با بیان اینکه امنیتی که امروز در جامعه داریم به دست نیروی انتظامی تأمین می‌شود، اظهار کرد:  امروز مدیون زحمات و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضا و به‌ویژه نیروی انتظامی در درون سرزمین، علی‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی در جامعه‌ای امنیت را تأمین می‌کند که دشمنان فشار حداکثری را از طریق تحریم‌ها به آن وارد کرده‌اند و امروز ناامید شده‌اند چراکه امنیت ما مردم پایه است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: نیروهای مسلح از میان مردم، با مردم  و برای مردم هستند و تفاوت جمهوری اسلامی ایران با دیگر حاکمان کشورهای مختلف در ارزش‌های آن است که هم مردم، هم نیروهای نظامی و انتظامی به آن پایبند هستند.

همتی عنوان کرد: دشمن امید داشت با فشار حداکثری تحریم‌ها نظم عمومی جامعه را به هم بزند، مردم را به خیابان‌ها بکشاند، نارضایتی‌ها را فراوان و درگیری پلیس و مردم را زیاد کند اما امروز در گزارش فرمانده موفق نیروهای انتظامی هرمزگان آمده که نیروی انتظامی 37 درصد افزایش رضایت مردم را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هر جا مسئله‌ای پیش می‌آید مردم ابتدا به سراغ پلیس می‌روند و این مسئله نشان می‌دهد محور این تأمین امنیت مردم و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی چه در دریا و چه در خشکی است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: امروز با تلاش نیروی انتظامی، همراهی مردم و پشتیبانی دستگاه قضا جامعه در نظم، امنیت، آرامش، صلابت و پیشرفت و در طی توسعه است.

همتی اضافه کرد: امروز دشمن از داخل ایران ناامید شده و به سراغ ملت عراق رفته و در عراق توطئه می‌کند تا شاید بتواند مردم عراق را نسبت به ایران بدبین کند.

وی بیان کرد: مردم و نیروی انتظامی در این کشور با دل‌وجان با اعتقاد، فکر و اندیشه بلند، اعتقاد به اسلام و ارزش‌های و نگاه به تاریخ طولانی خیانت‌های استکبار جهانی که هزاران سال خون ملت‌ها را مکیدند، دشمن را از این کشور بیرون رانده‌اند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: دشمن زخم بزرگی خورده و در همه صحنه‌ها به دنبال توطئه است، ما باید به نیروی انتظامی که در راه تأمین نظم و امنیت توأم با احترام و تکریم و رضایت مردم قدم برمی‌دارد درود بفرستیم و از نیروی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کنیم.

همتی افزود: همه جهانیان شاهد اقتدار ملی ما بودند و در شگفتی از قدرت الهی و اقتدار این ملت مات و متحیر شدند، کشوری که پهباد دشمن را می‌زند، کشتی متخلف دشمن را متوقف می‌کند و داعش دست‌ساخته استکبار جهانی برای کشتار ملت‌های مسلمان به دست توانای فرزندان این ملت و مدافعان حرم نیست و نابود شدند؛ این‌ها همه نشانه تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیشگاه تاریخ است.

وی تصریح کرد: همه ما دستگاه‌های دولتی و مردم پشتیبان و در کنار نیروهای نظامی و انتظامی و قدردان زحمات آنان هستیم و از فرماندهان و همه اعضای خانواده بزرگ نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی و بازنشستگانی که همچنان در مأموریت‌های مختلف در کنار نیروهای انتظامی هستند تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هرمزگان منطقه هرمزگان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند