Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@06:46:57 GMT

برانکو جانشین فرهادمجیدی در تیم ملی می شود!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۴۱۶

به گزارش صدای ایران از  باشگاه خبرنگاران، درحالیکه قرار بود تیم ملی فوتبال امید ایران از ۱۵ مهر، اردوی خود را با فرهاد مجیدی آغاز کند، اما او با انتشار پستی اینستاگرامی اعلام کرد از تیم امید کناره گیری کرده است.
او در فضای مجازی در این باره نوشت: به خاطر دخالت نادرست و غیرحرفه‌ای در امور سرمربیگری، تیم المپیک ایران را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی از کارم در تیم امید به تلاش برای حل مشکل بزرگ گذشت، اما نهایتا ادامه این وضعیت شرم‌آور را به نفع تیم امید در آستانه یک تورنمنت مهم نمی‌دانم و روش‌هایی که بر اساس پست‌های تعریف نشده و غیراستاندارد توسط کمیته فنی بر تیم امید حاکم است، مطابق اصول مربیگری‌ام نبوده و نخواهد بود.
پس از انتشار خبر استعفای فرهاد مجیدی، از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق پرسپولیس تهران به عنوان گزینه هدایت تیم امید نام برده می‌شود. او که پس از جدایی از تیم ایرانی به الاهلی عربستان رفت، پس از سه هفته از سمتش اخراج شد تا اکنون بدون تیم باشد.
از ساعتی پیش شایعه‌ای درحال پخش شدن است که او جایگزین فرهاد مجیدی می‌شود که البته تکذیب شده است و باید دید فدراسیون فوتبال به این خبر چه واکنشی رسمی نشان می‌دهد؟
از روز‌های گذشته و پس از ادعای سایت اسپورت عربستان مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق الاهلی عربستان و پرسپولیس تهران دوباره به لیگ برتر ایران باز می‌گردد و پیشنهادات جدی از تیم‌های ایرانی دریافت کرده است، گفته می‌شود تیم‌های ایرانی او را می‌خواهند که اکثر تیم‌ها تکذیب کرده اند.
تیم امید در گروه C رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است و باید در تایلند به مصاف حریفان برود و باد دید فدراسیون فوتبال چه زمانی سرمربی تیم امید را مشخص خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برانکو فوتبال صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور