Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: امنیت پایدار استان بوشهر با تلاش شبانه‌‌روزی نیروی انتظامی محقق شده است. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در صبحگاه نیروهای مسلح استان بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات و تلاش این نیرو قدردانی کرد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی امنیت پایداری در ایران اسلامی و استان بوشهر برقرار  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خدمات نیروی انتظامی را در خور تحسین و سپاس دانست و افزود: بخش عمده‌ای از امنیت پایدار جامعه محصول تلاش نیروی انتظامی است که خدمات این نیرو در ابعاد گوناگون قابل تحسین و تقدیر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، امنیت کشور از ثبات و پایداری برخوردار است تاکید کرد: در دورانی که دشمنان جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل کرده‌اند با اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان دیگر گزینه نظامی روی میز ندارند.

گراوند،با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را ناکام کرده افزود: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه امنیت داخلی به نیروی انتظامی برمی‌گردد که در مرزها چشم بینای نظام است.

وی، از رضایت‌مندی مردم از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: در نظرسنجی‌ها بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی مردم ایران به امنیت نمره قبولی داده‌اند.

امنیت استان بوشهر پایدار است کشف سوخت قاچاق در استان بوشهر 389 درصد افزایش یافت 37 درصد جرایم سرقت در استان بوشهر کاهش یافت

استاندار بوشهر نمره نیروی انتظامی استان در حوزه‌های مختلف را قابل قبول ارزیابی و تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و به‌ویژه استان بوشهر شاهد رتبه‌های خوبی در کشور شدند که امید است این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

گراوند با قدردانی از تلاش فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: امنیت پایدار استان بوشهر با تلاش شبانه‌‌روزی نیروی انتظامی محقق شده که خدمات آنان در خور تحسین و سپاسگذاری است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان اظهار داشت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است. 
 
وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروزعزت نداشته است این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته است و شیعه به این جایگاه رسیده است.
 
حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان درسطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی، افزود: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت  به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟
 
این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها،کشور رو به پیشرفت است.
 
دادستان انتظامی قضات کشورگفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع،مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش دردستگاه قضایی هستیم. 

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان