Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیبت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی با مقاومت، از خودگذشتگی، ایثار، شهامت و شهادت خود باعث شده اند تا این ملت در دنیا به عنوان ملتی بزرگ و شریف که در راه حفظ و حراست از مرزهای خود همواره حاضر هستند جان خود را فدا کنند، شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین ارکان انقلاب ما اسلامیت آن است، افزود: ما انقلاب کردیم تا دین خدا را در دنیا حاکم کنیم و در همه ادیان ترویج دهیم و تا زمانی که از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی و برنامه هدایت جامعه استفاده کنیم پیروز خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز به برکت همین برنامه آسمانی نیروهای مسلح در قالب نیروهای انتظامی و نظامی همواره به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا نگذارند خدشه ای به امنیت و آسایش مردمی که در سایه این نظام زندگی می کنند، وارد شود.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: این نیروها با جهاد کردن، تلاش کردن، مبارزه کردن و شهادت و جان دادن در راه خدا برای اجرای عدالت و جلوگیری از ظلم حاضر هستند همه چیز خود را فدا کنند و در این راه نیز تا کنون ۱۳ هزار شهید داده اند تا امنیت مرزها و جامعه را تامین کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی امروز به مجموعه ای تبدیل شده که حضورشان موجب آرامش و اطمینان در بین مردم شده و در فضایی که دشمنان تلاش دارند امنیت آن را از بین ببرند با حضور مقتدر در جامعه، مایه برقراری امنیت اجتماعی و آسایش روانی مردم شده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ایجاد امنیت و رسیدن به معیشت مردم دو مسئله مهم نظام است که هر کسی که در این مجموعه خدمت می کند تلاش دارد هم اقتصاد مردم را تامین کند و هم امنیت را در جامعه حاکم سازد.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: امروز به برکت همین اقتدار و امنیتی که در کشور حاکم است، نیروهای مسلح ما به چنان قدرتی در منطقه تبدیل شده اند که دیگر هیچ کشوری حتی آنهایی که روزگاری خود را ابر قدرت می نامیدند توان و جسارت تجاوز به مرزهای آبی، خاکی و حتی آسمان ایران را ندارند و در غیر این صورت با برخورد قاطعی مواجه می شوند.

وی افزود: ساقط شدن پهباد آمریکایی در مرزهای آبی ایران نمونه ای است از قدرت نظامی این کشور که اجازه کوچکترین تعرضی را به مرزهای کشور نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: انگلیس نیز به عنوان یک شیطان بزرگ قصد خوش خدمتی به آمریکایی ها را داشت و علیرغم اینکه چندین قرن بر دریاها سلطه داشت با اقدامی که علیه کشتی نفتکش ایرانی انجام داد و پاسخ قاطعی که از سوی ایران دریافت کرد، خار و خفیف شد و دیگر جرات این کار را به خود نخواهد داد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: در تمامی جبهه های رزمی و نظامی که سالیان متمادی است از سوی دشمنان نظام با آن مواجه هستیم و مقابله کرده ایم امروز به پیروزی رسیده ایم و از این رو دشمن جبهه خود را به فشار اقتصادی و روانی بر مردم تغییر داده است.

وی بیان کرد: امروز دشمن سعی دارد از جبهه اقتصادی وارد جنگ با مردم ایران شود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه های آنان نیز یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود و انقلاب و پشتوانه مردمی بودن آن روز به روز مقتدرتر می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در گذشته شاید تحریم ها فشارهایی را به مردم وارد کرده و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده بود، اما همین تحریم ها امروز به فرصتی تبدیل شدند تا در بسیاری از حوزه ها ما به دانش روز دنیا دست یابیم و در بسیاری از بخش ها به خود کفایی برسیم.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: اما در مقابل کشورهای تحریم کننده ما امروز با خسارات و هزینه های هنگفتی مواجه شده اند و ما به برکت این تحریم ها توانسته ایم بر قله های مرتفع حوزه های مختلف دنیا بایستیم.

کد خبر 4737059

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان هفته نیروی انتظامی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه اجلاس جاده ابریشم مرز مهران ایلام آتش نشانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان گفت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانان هستند و قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی بیان کرد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آن ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند