Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل در دومین همایش ملی مصون سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم که صبح امروز در سالن الغدیر وزارت کشور برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز فاصله ما با دشمن نزدیک شده و در حوزه‌ها و خاک ریز‌های مختلفی با آن‌ها درگیر هستیم که هر کدام از این عرصه‌ها ابزار و ویژگی‌های خودش را دارد که باید آن‌ها را به خوبی شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جنگ امروز با دفاع مقدس بسیار متفاوت است گفت: امروز در عرصه‌های مختلف مانند دفاعی، سیاسی، امنیتی و سایبری با دشمن در جنگ هستیم، اما به برکت مدیریت مقام معظم رهبری دست برتر با ایران است و همه مشاهده می‌کنند که دیپلماسی جهانی به دنبال ارتباط برقرار کردن با ایران هستند.

سردار جلالی آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح را موجب ایجاد بازدارندگی در منطقه دانست و بیان داشت: زمانی که یک افسر جوان پدافند هوایی در منطقه مبارک خلیج فارس هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را هدف قرار می‌دهد، این موضوع نشان می‌دهد که سامانه‌های دفاعی و اراده نظامی مستحکمی در کشور وجود دارد که نقش و تاثیر بسیار زیادی در لایه‌های سیاسی و نظامی دارند.

وی اقدام پدافند هوایی در سرنگون کردن پهباد آمریکایی را یک نقطه عطف در عرصه نظامی دانست و افزود: این اقدام نشان دهنده افول قدرت نظامی آمریکاست و گزینه‌های روی میز دشمن را زیر میز برد لذا امروز آمریکایی‌های ها می‌دانند که اگر آتشی در منطقه برافروخته شود، کشور‌های حامی و تحریک کننده این جنگ خود هیزم این آتش خواهند بود.

ادامه دارد ...

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی دیپلماسی جهانی سازمان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسکات ریتر خبره نظامی آمریکا به درگیری نظامی ایران و اسرائیل که با حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق آغاز شد و حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی پایان یافت، پرداخته و می‌گوید این حمله می‌توانست ابعاد بسیار وسیع تری به خود بگیرد. تحلیل این نظامی آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد