Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:19:30 GMT

لاغری شکم با بستن نایلون

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۷۶۱

لاغری شکم با بستن نایلون

خبرگزاری آریا -
لاغری شکم با بستن نایلون
جالب است بدانید که شیوه های لاغری و سوزاندن چربی تنها به رژیم ها و تمرین های ورزشی ختم نمی شوند. راهکار های بسیار عجیب و غریبی برای افزایش عرق کردن و در نتیجه سوزاندن چربی بیش تر وجود دارند که یکی از آن ها بستن پلاستیک دور شکم است.
در این شیوه اشخاص پلاستیک های سلفون را که برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند را دور شکم خویش بسته و به عرق کردن بیش تر بدن در این ناحیه کمک میکنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشخاص عقیده دارند که این عرق کردن برای چربی سوزی و سم زدایی بدن موثر است. ولی مطالعات نظری متفاوت درباره ی بستن پلاستیک دور شکم دارند.
کم آبی بدن
عرق کردن با استفاده از این پوشش ها میتواند سبب کم آب شدن بدن شود، به دلیل تغییر شیمی در خون، حجم خون و اکسیژن سلول ها کاهش میابد. سرگیجه، ضعف، سردرگمی، کما و یا حتی مرگ ممکن است به دلیل از دست رفتن سیال بیش از حد رخ دهد.
درصورتی که یک شخص دارای مشکلات سلامتی قبلی مثل مشکلات عروقی، یعنی حمله قلبی باشد، بعد از عرق کردن بی اندازه ، امکان دارد منجر به کم‌ابی بدن شود که سبب کاهش حجم خون و افزایش غلظت خون شما میشود .
عرق کردن نتیجه عملکرد سخت قلب برای پمپاژ کردن خون است و پوشش های خیلی تنگ گردش خون را با مشکل مواجه میکنند و به ارگان ها استرس و فشار وارد می شود. درصورتی که در حال حاضر فیبریلاسیون دهلیزی دارید، بی حس شدن میتواند منجر به اختلال الکترولیت شود که منجر به گرفتگی عروق و آریتمی قلبی میشود .
خطرات لاغری شکم با بستن نایلون
مواد پرخطر
خطرات بسته‌بندی شکم در پلاستیک تنها به عرق کردن بیش از حد محدود نمی شود. بعضی از این محصولات از پلی وینیل کلراید( PVC) ساخته شده اند، که بعنوان یکی از پرخطر ترین محصولات مصرفی توصیف شده است. مواد مضری از این ماده متصاعد میشوند که با آثار منفی بر کبد، طحال، کلیه ها، استخوان و وزن بدن در ارتباط بوده اند. بعضی سلفون ها دارای مواد معدنی هستند و ممکن است حاوی آلومینیوم باشند، که با ابتلا به بیماری آلزایمر پیوند خورده است. افزون بر این، ممکن است استفاده کننده نسبت به بعضی مواد تشکیل دهنده در این محصولات آلرژی داشته باشد.
کاهش وزن موقتی
بخش عمده ای از وزن که از طریق پوشش پلاستیکی از دست می دهید، ممکن است وزن آبی باشد که در این مورد بسیار کوتاه مدت خواهد بود.
هشدار
بستن شکم در موقع تمرین های شکمی با هر نوع پوششی شبیه پلاستیک و یا حتی گن کار بسیار اشتباه است، برای این که سبب میشود عضلات به خوبی تحرک نداشته باشند و در نتیجه خون رسانی به آن ناحیه ها کاهش پیدا میکند و در نهایت کالری سوزی پائین می‌اید .
منظور از تمرین در هر نقطه از بدن، انقباض و انبساط عضلات آن قسمت است. هنگامی که شما در طول تمرین شکم را می بندید، اننقباض و انبساط خوب صورت نمی گیرد و خون رسانی کم میشود و در واقع همانند آن است که از اول، تمرینی انجام نشده است.
در پایان باید بدانید که تنها رعایت برنامه غذایی درست و ورزش منظم روزانه به شما کمک خواهد کرد تا چربی های اضافی از جمله چربی های دور شکم را کم کنید. در کنار ورزش های هوازی که سبب میشود چربی های اضافی را بسوزانید، با تمرین های شکمی( مانند دراز و نشست) عضلات شکم را فرم دهید.
گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

جدیدترین تکنیک اثبات شده برای افزایش قد
صفحات اپلیکیشن خودرا در کمترین زمان بسازید
دریافت مشاوره برای حل اختلافات زناشویی
پرواز های داخلی و خارجی با قیمت مناسب
خرید بلیط کیش زیر قیمت بازار
به بهترین مناطق پاییزی ارزان سفر کنید
تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه
بلیط مشهد و کیش زیر قیمت بازار
با یک تماس تلفنی برنامه سفرت رو بچین!
دندان های زیبا داشته باشید
سفر به مشهد،کیش،قشم،بندرعباس با قیمت مناسب
اگراهل سفر هستیداین آفر ویژه راازدست ندهید

تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...) سایر مطالب ورزشی
رقص باله برای کودکان چیست و مزایای آن کدامند؟

ورزش های افزایش قد

بزرگ کردن باسن با چند تمرین خانگی

ورزش رزمی وینگ چون

لاغری شکم با بستن نایلون

بیوگرافی آدام همتی بازیکن فوتبال

بعد از ورزش سنگین سریع تصمیم گیری نکنید؟

بیوگرافی سعید حسین پور بازیکن فوتبال

چگونه درد در قسمت پایینی کمر را درمان کنیم ؟

ورزش بدنسازی چیست ؟ انواع و فواید این ورزش

معرفی رشته ورزشی رزمی کاپوئرا‏

رشته ی رزمی ووینام چیست ؟ تاریخچه سبک ووینام و رده های کمربند در ووینام
سایر مطالب ورزشی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش