Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ مهر را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

منزل مسکونی طعمه حریق شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۹ در پی تماس مردمی مبنی بر آتش گرفتن منزل مسکونی در منطقه پشت تپ طرف شیلان نیرو‌های سازمان آتش نشانی در سریع‌ترین زمان در محل حاضر و از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه هیچ یک از اهالی منزل در خانه حضور نداشتند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما بخشی از وسایل خانه طعمه حریق شد.

مهار آتش سوزی کارگاه تیرچه و بلوک

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تیرچه و بلوک نیرو‌های سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان با سرعت عمل بالا آتش را مهار و پس از ایمن سازی محیط به مرکز بازگشتند، افزود: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

پاکسازی خیابان آغشته به گازوئیل

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: بر اثر بی احتیاطی شهروندان و ریختن گازوئیل در خیابان سرداران نیرو‌های سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در محل حاضر و اقدام به پاکسازی محل کردند.

او افزود: خوشبختانه حضور به موقع آتش نشانان مانع از بروز حوادث ناخوشایند شد.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد