Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای این هنرمند، علی نعمتی نوازنده کم‌شنوای ساز ویولن که چندی پیش نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جادوی نقره‌ای»  به آهنگسازی سید بهنام ابطحی را رونمایی کرد، از همکاری با فیلم سینمایی کلوپ همسران و انتشار دومین آلبوم تک نوازی خود خبر داد.

وی درباره نحوه انتشار دومین آلبوم خود بیان کرد: این آلبوم با نام «سکوت» دارای ۱۰ قطعه است که برخلاف نخستین آلبوم من خیلی گسترده و تکنیکال نیست چرا که آثار بر مبنای احساس نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آلبوم نیز با هنرمندانی چون بهنام ابطحی، بابک مافی، شاهین خسرو آبادی، پیام رفاهی همکاری داشته‌ام . این مجموعه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اواخر امسال روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

نعمتی در ادامه از همکاری خود با فیلم سینمایی «کلوپ همسران» که این روزها در سینماهای کشور درحال اکران است خبر داد و گفت: در این فیلم به عنوان سولیست ویولن در موسیقی تیتراژ و متن فیلم همکاری داشته‌ام که قطعات به فراخور ژانر فیلم، آهنگ هایی ریتمیک با تمپوی پایین است.

این نوازنده درباره نخستین آلبوم تک‌نوازی خود توضیح داد: این آلبوم با آهنگسازی سید بهنام ابطحی با محوریت ساز ویولن در ژانرهای مختلف و متنوع که ترکیبی از موسیقی کلاسیک غربی و موسیقی پاپ ایرانی با بُن‌مایه‌هایی از موسیقی کلاسیک ایرانی ست با همراهی نوازندگان مطرحی همچون بابک ریاحی‌پور، میثم مروستی ، پدرام فریوسفی، هومن نامداری و آتنا اشتیاقی تولید و ارائه شده است. در تمامی مراحل ضبط بهنام ابطحی بر اجرای صحیح پارت‌ها تاکید بسیاری داشت و من تمامی کارها را ۴۴۰ بدون تغییر کوک نواختم که برخی از منتقدان بر اجرای صحیح تکنیک‌ها و فرم‌های موسیقایی همراه با احساس در نوازندگی ساز ویولن اشاره کردند.

در پیشینه فرهنگی هنری علی نعمتی آمده است: « علی نعمتی با وجود کم‌شنوایی از سال ۶۵ وارد عرصه موسیقی می‌شود و ساز تخصصی ویولن را به‌دلیل علاقه پدرش به این ساز و استاد پرویز یاحقی انتخاب می‌کند . او در محضر اساتیدی همچون محمد بهارلو، حمیدرضا فاضلی، محمدرضا اتابکی، علی اکبر رجب‌زاده، اسدالله ملک و پرویز یاحقی این ساز را فرا می‌گیرد و ردیف‌های موسیقی ایرانی را نیز به طور کامل می‌آموزد و از محضر استادان دیگری چون منصور نریمان، فرهنگ شریف و همایون خرم بهره‌مند می‌شود . نعمتی  در ادامه در بسیاری از مستر کلاس‌های نوازندگان شهیر اروپایی شرکت می‌کند تا به لهجه، توان و سبکی بدیع در ویلن‌نوازی می‌رسد. وی علاوه بر انتشار تک آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای در سبک‌ها و لهجه‌های متفاوت با برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و «سه ستاره» به‌عنوان سولیست ویولن همکاری کرده است.»

کد خبر 4737004 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نعمتی موسیقی پاپ آلبوم موسیقی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران سریال ایرانی موسیقی ایرانی عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند بازیگر تئاتر شبکه سه سیما موزه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن

تین نیوز

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان گفت: دومین قطار ترانزیتی افغانستان بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت دارد که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اداره راه آهن افغانستان در شبکه ایکس اعلام کرده است که، دومین قطار ترانزیتی افغانستان از مسیر ایران به مقصد ترکیه آماده ی حرکت است.

این اداره با اشاره به همکاری کشورهای همسایه افغانستان آورده است: ما علاوه بر انتقال کالاها، قلب ها را نیز به یکدیگر متصل می کنیم.

این در حالی است که، اولین قطار ترانزیتی افغانستان به مقصد ترکیه در ایستگاه شمتیغ متوقف شده است.

در خصوص این موضوع «مصطفی رضایی» مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان به ایراف گفت: پس از این که اولین قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه به دلیل ناهماهنگی شرکت راه آهن دو هفته در مرز شرقی کشور گرفتار شد، بر اساس دستور دفتر رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی به موضوع ورود کرد.

وی افزود: همچنین نامه تعیین کننده نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی برای آغاز بهره برداری تجاری از محور ریلی خواف - هرات با پیگیری هایی که نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و استاندار خراسان رضوی انجام دادند، تعیین تکلیف صورت گرفت.

رضایی در ادامه توضیح داد: از این رو در روزهای جاری این قطار از نقطه صفر مرزی حرکتش را به سمت مرزهای غربی کشور برای خروج به سمت ترکیه آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی در خصوص قطارهای ترانزیتی بعدی از افغانستان که وارد ایران می شود، مطرح کرد: بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت قطارها است که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

رضایی در نهایت خبر داد که در روزهای آتی دومین قطار ترانزیتی هم وارد کشور خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن