Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی با تجهیزات مناسب و نیروهای خدوم و مجاهد و هوشمند خود سعی دارد خلأهای موجود در حوزه نظم و امنیت را پر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری امروز (13 مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت هفته ناجا ضمن اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز معتقدیم که امنیت یک محصول اجتماعی بوده و حاصل تلاش همه ارگان ها و سازمان ها است و همگان در تولید و حفظ و ارتقا آن نقش دارند؛ پس مردم و پلیس و سازمان ها و نهاد ها در برقراری نظم و امنیت مکمل یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: شعار امسال در هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است و اگر بخواهیم بیشترین خدمات را با سرعت و دقت بیشتر و با هوشمندی بیشتر به مردم ارائه کنید لازمه ظرفیت بالاتر از این خواهیم بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه  نیروی انتظامی همواره در حال پیشرفت در زمینه های مختلف است و گام های بلند و خوبی برداشته شده، افزود: در حوزه فناوری اطلاعات و حرفه ای کردن همکاران گام های خوبی برداشته شده و امیدواریم در سال های آینده با شتاب بیشتر ارتقا یابد.

 

 

ناظری ادامه داد: در حوزه امین مردم بودن امروز پلیس ملجأ و پناهگاه مردم و حافظ جان و مال و ناموس آنان است و در این راه جهادگونه و طبق فرموده رهبری مجاهد فی سبیل الله است؛ نیروی انتظامی استان کرمان با تقدیم بیش از 570 شهید والا مقام و هزار و 170 جانباز و 36 آزاده سرافراز کارنامه درخشانی از ایثارگری و تقدیم جان خود به جا گذاشته است.

 

 

فرمانده ناجا در استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری در حوزه تأمین نظم و امنیت می فرماید "علاوه بر رفع نیاز مردم تأمین امنیت است؛ برای نظام اسلامی هم آبرو بیاورید" در این خصوص در استان علاوه بر تلاش های جهاد گونه همکاران و فرماندهان و همه نهادهایی که در حوزه امنیت دغدغه داشتند، امروز دغدغه هایی با هم داریم.

 

 

وی ادامه داد: در کاهش تصادفات، چه در داخل شهرها و جاده ها گام برداشته ایم؛ فراوانی جانباختگان در یک سال گذشته که بیش از هزار و 121 نفر است در خور شأن استان کرمان نیست و امیدوارم با برنامه ریزی مناسبی که در حوزه ارتقا فرهنگ ترافیک داریم روز به روز شاهد پیشرفت آن باشیم.

 

 

ناظری با بیان اینکه در حوزه امنیتی و انتظامی حرکت های خوبی در ماه های گذشته شاهد بودیم؛ ابراز داشت: رهبری تأکید کردند نقش و سهم دستگاه های مختلف، در زمینه هایی مثل تصادفات، قاچاق کالا و مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ... هرچه جامع تر و پیگیرتر باید مسئولین کمک کنند و با نگاهی دقیق تر به موضوعات مختلف درمی یابیم که سازمان ها و نهاد ها برای اجرای هر چه بهتر مأموریت سازمانی خود نیازمند تدوین پیوست امنیتی هستند و اجرای دقیق آن تأمین کننده نظم و امنیت در جهت اجرای هرچه بهتر خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه در پیشگیری از جرائم، به منظور توسعه شبکه نظارت تصویری در شهر کرمان و برای ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و افزایش دوربین های تصویری نیازمند همراهی همه مسئولان هستیم؛ ادامه داد: برای جلوگیری از قانون گریزی بعضی ها که در سطح جاده ها در حرکت هستند و برای توجیه مردم در رعایت قوانین و مقررات بسترهای لازم را به منظور ارتقا فرهنگ ترافیک مهیا کنیم.

 

 

فرمانده ناجا در استان کرمان در حوزه خیرین امنیت ساز هم، توسعه خیرین امنیت ساز استان را به ریاست استاندار خواستار شد و گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در حال برداشتن راه هایی برای رسیدن پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

 

 

ناظری گفت: نیروی انتظامی با تجهیزات مناسب و نیروهای خدوم و مجاهد و هوشمند خود سعی دارد خلأهای موجود در حوزه نظم و امنیت را پر کند و لازم می دانم از حمایت ها و تلاش ها و ایثارگری های همرزمانم در جای جای  استان تقدیر کنم و بوسه می زنم بر دستان همکارانی که با غیرت و همت و تلاش خود امنیت در خورشأن مردم این استان و بستر امنیت و احساس آرامش را فراهم کردند.

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان موکب اربعین هفته نیروی انتظامی اصفهان سردار ناظری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا