Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:55:46 GMT

خداحافظی باشکوه با مرد آرام فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۷۴۶۶

خداحافظی باشکوه با مرد آرام فوتبال ایران

«جعفر کاشانی» رییس هیات مدیره و پیشکسوت اسبق باشگاه های شاهین و پرسپولیس صبح روز چهارشنبه دارفانی را وداع گفت. مراسم بدرقه بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران ابتدا در باشگاه شاهین برگزار و سپس در ورزشگاه شهید شیرودی ادامه پیدا کرد. در این مراسم بزرگان فوتبال ایران مانند «داریوش مصطفوی»، «علی پروین»، «محمدحسن انصاری‌فر»، «محمود خوردبین»، «امیر قلعه‌نویی»،‌«محمدرضا مهدوی»، «حسین عبدی»، «حسین خبیری»،«ناصر ابراهیمی» و «محمدرضا طالقانی» حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضا صالحی امیری، محمدحسین ضیایی، حمید درخشان، محمد پنجعلی، تیمسار ناصر نوآموز، بیوک و رضا وطنخواه، محمد نوری، اکبر کارگر جم، ایرج گرشاسبی، سعید فایقی، مهدی مناجاتی، حمید جاسمیان، علی کاظمی و ابراهیم شکوری دیگر ورزشی‌هایی بودند که خود را به باشگاه شاهین رساندند تا در مراسم بدرقه فوتبالیست دیپلمات ایران شرکت کنند.

پیکر جعفر کاشانی او پس از تشیع و نماز میت در چمن ورزشکاه شاهین به سمت ورزشگاه شهید شیرودی حرکت داده شد تا این ورزشگاه بار دیگر میزبان‌ خداحافظی یکی دیگر از بزرگان فوتبال باشد.

رضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک، علی پروین، احمدرضا عابدزاده، کاظم اولیایی، عزیز محمدی، امیرحسین فتحی از دیگر چهره‌های ورزشی بودند خود را به ورزشگاه امجدیه رساندند تا برای آخرین بار در وادع رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کنند.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه جعفر کاشانی عمر خود را فدای فوتبال ایران کرد گفت: اگر امروز ورزش فوتبال ایران در آسیا و دنیا افتخاری دارد ناشی از تلاش انسان‌های بزرگی مانند کاشانی است. امیدوارم نسل جدید رهرو خوبی برای این پیشکسوت فقید باشند.

صالحی امیری در زمینه حضور قشرهای مختلف در تشییع کاشانی اظهار داشت: این پیشکسوت فوتبالی فراتر از تیم یا رنگ خاصی بود و هیچگاه از مسیر حق خارج نشد. و یکی از پرچمداران فضیلت و اخلاق بود.

شمار زیادی از هواران استقلال با پرچم آبی در مراسم تشییع این پیشکسوت فوتبال حضور داشتند.

طبق اعلام قبلی، از ساعت 10 صبح امروز در مجموعه ورزشی شیرودی مراسم تشییع برگزار و پس از آن  پیکر مرحوم کاشانی به بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جعفر کاشانی ورزشگاه شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

 سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

چادرملو اردکان -  آلومینیوم اراک - ساعت ۱۸:۱۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد

تراکتور تبریز - مس رفسنجان - ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

گل گهرسیرجان - هوادار تهران  - ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است