Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اولیایی، مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص درگذشت جعفر کاشانی (رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) اظهار داشت:  کاشانی را بد موقعی از دست دادیم البته که ما قدر امثال این بزرگان را زمانی که در حیات هستند نمی‌دانیم. او نه فقط در ایران بلکه در آسیا شناخته شده بود امیدوارم روحش شاد باشد و ما هم قدرشناس بزرگان ایرانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: کاشانی بزرگ این فوتبال بود و بحث رنگ‌ها مطرح نیست و حالا همه برای او احترام قائل هستند. او دغدغه‌هایی داشت و در جلسات  خصوصی مدام می‌گفت که ما در ایران باشگاه نداریم. او تلاش زیادی هم برای احیای باشگاه شاهین کرد. اگر به حرف‌های او دقت کنیم و دست از تیم داری برداریم، به جوانان خدمت کردیم. این سفارسی که کاشانی به ما کرده است را باید رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: حضور قلعه نویی و پرسپولیسی‌ها در مراسم تشییع جنازه جعفر کاشانی

اولیایی با اشاره به خاطره‌ای مشترک با مرحوم کاشانی گفت: من بار‌ها در جلساتی مشترک با کاشانی حضور داشتم و یک بار هم مثل الآن که دارم مصاحبه می‌کنم،   کنارم ایستاده بود و زمانی که از کلمه باشگاه در صحبت هایم استفاده کردم من را هل داد و گفت بگو تیم، نه باشگاه! من خاطره تبدیل تیم با باشگاه را همیشه در خاطر دارم.    

انتهای پیام/

اظهارات اولیایی درباره مرحوم کاشانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد